5 پیشنهاد برای تقابل با کرونا روی میز AFC، لغو لیگ قهرمانان آسیا یا برگزاری مسابقات به صورت دوره ای؟

به گزارش مجله جاودان، پیشنهاد دوم تعویق همه مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا است. خصوصاً در شرایطی که بسیاری از کشورها از سفر اتباع خود به کشورهای دیگر به طور کلی جلوگیری می نمایند.

5 پیشنهاد برای تقابل با کرونا روی میز AFC، لغو لیگ قهرمانان آسیا یا برگزاری مسابقات به صورت دوره ای؟

با تورهای عمان تابستان 99 از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

روزنامه البیان امارات از آنالیز پنج پیشنهاد به منظور تقابل با شیوع بیماری کرونا در فوتبال آسیا و پیرامون رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا اطلاع داد.

به گزارش تسنیم، به نوشته روزنامه البیان امارات، کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگان کشورهای عضو پنج پیشنهاد را برای تقابل با بحران پیش آمده درباره شیوع بیماری کرونا مورد آنالیز قرار می دهد.

پیشنهاد اول، تثبیت شرایط تمام کشورهای غرب و شرق آسیا در ارتباط با این ویروس، دریافت گزارش از سازمان بهداشت جهانی در مورد آمار دقیق مبتلایان در هر کشور و تصمیم گیری در مورد کشورهایی که شرایط بدتری دارند با تعویق بازی های نمایندگان این کشورها است.

پیشنهاد دوم تعویق همه مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا است. خصوصاً در شرایطی که بسیاری از کشورها از سفر اتباع خود به کشورهای دیگر به طور کلی جلوگیری می نمایند.

پیشنهاد سوم این است که برای نخستین بار رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به صورت متمرکز در ماه های می یا ژوئن (اردیبهشت یا خرداد 99) به میزبانی یک یا چند کشور برگزار گردد.

پیشنهاد چهارم عقب انداختن مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و 2023 یا برخی از این مسابقات است.

پنجمین پیشنهاد نیز این است که در صورتی که پیشنهاد برگزاری بازی ها به صورت متمرکز هم مورد تایید قرار نگیرد، رقابت ها در ماه های شهریور و مهر سال آینده برگزار شوند.

باید دید در نهایت AFC روز شنبه آینده (17 اسفند) و در جلسه مهم و سرنوشت ساز خود چه تصمیمی برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اتخاذ می نماید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 785

به "5 پیشنهاد برای تقابل با کرونا روی میز AFC، لغو لیگ قهرمانان آسیا یا برگزاری مسابقات به صورت دوره ای؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پیشنهاد برای تقابل با کرونا روی میز AFC، لغو لیگ قهرمانان آسیا یا برگزاری مسابقات به صورت دوره ای؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید