85 درصد درآمد استان گیلان از محل وصول درآمدهای مالیاتی

به گزارش مجله جاودان، مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان این که هم اکنون 85 درصد درآمد استان از محل وصول درآمدهای مالیاتی است، گفت: هدف ما این است که مالیات در نهایت آرامش وصول گردد.

85 درصد درآمد استان گیلان از محل وصول درآمدهای مالیاتی

به گزارش خبرنگاران، جواد انوری در جلسه مجمع نمایندگان با مدیران عامل بانک های استان و مدیران کل، اظهار کرد: در مالیات بر ارزش اضافه نموده هر سال مشکلاتی داریم که سال جاری وصول مطالبات کردیم. با توجه به این که مالیات بر ارزش اضافه نموده زیاد است، از این رو این بخش نیازمند مساعدت نمایندگان مجلس است.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان اضافه نمود: سال جاری 510 میلیارد تومان وصول مالیات داشتیم که 226 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش اضافه نموده بوده است.

وی با بیان این که هم اکنون 85 درصد درآمد استان از محل وصول درآمدهای مالیاتی است، گفت: در شهرستان های انزلی و آستارا پرونده های صوری داریم که افرادی کارت اجاره ای دریافت نموده اند و الان دارای بدهی های میلیاردی هستند.

انوری، در خصوص بخگرددگی جرائم مالیاتی توضیح داد: جرائم مالیاتی یا غیرقابل بخشش هستند یا قابل بخشش که در این صورت تا سه سال می توانیم تسهیل کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان این که هدف ما این است که مالیات در نهایت آرامش وصول گردد، یادآور شد: در فرار مالیاتی که مربوط به کارت های اجاره ای بوده و توسط شرکت های صوری انجام گرفته، شامل حدود 150 میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش اضافه نموده می شده که بخشی از آن پس از رسیدگی وصول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 95

به "85 درصد درآمد استان گیلان از محل وصول درآمدهای مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "85 درصد درآمد استان گیلان از محل وصول درآمدهای مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید