افتتاح طرح های هفته دولت در یزد، دیدار مسئولان یزد با خانواده شهدا

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، نخستین طرح افتتاح گردیده توسط فرماندار یزد به مناسبت هفته دولت، افتتاح کارگاه خیاطی از طرح های خودکفایی مددجویان کمیته امداد است.

افتتاح طرح های هفته دولت در یزد، دیدار مسئولان یزد با خانواده شهدا

این کارگاه با تسهیلات پرداختی به مبلغ 550 میلیون ریال راه اندازی گردیده و برای هفت نفر اشتغالزایی نموده است.

از دیگر طرح های افتتاح گردیده امروز، کارگاه فراوریی انواع فیلتر هوای خودرو است که این طرح نیز از طرحهای خودکفایی مددجویان کمیته امداد است و فعالیت خود را در روستای محمدآباد از توابع بخش مرکزی شروع نموده است.

این کارگاه که در آن 24 نوع فیلتر خودرو فراوری می گردد، با تسهیلات پرداختی به مبلغ 200 میلیون ریال راه اندازی گردیده و برای پنج نفر نیز شغل ایجاد نموده است.

سومین طرح افتتاح گردیده توسط فرماندار یزد، کارگاه پرورش شترمرغ در روستای فهرج است که این طرح نیز از طرح های خودکفایی کمیته امداد است و با 500 میلیون ریال تسهیلات و اشتغالزایی برای سه نفر کار خود را با پرورش 200 رأس جوجه یک روزه شتر مرغ شروع نموده است.

امروز همچنین سنگفرش کوچه های بافت تاریخی فهرج نیز با حضور فرماندار و جمعی از مردم و مسئولان افتتاح شد.

سنگفرش کوچه های بافت تاریخی فهرج در محدوده مسجد جامع این روستا که دارای قدمتی از صدر اسلام تاکنون است، انجام گردیده است.

اعتبار این طرح از محل دهیاری روستا تامین گردیده و با پیمانکاری شرکت تعاونی همیاری دهیاریهای شهرستان یزد به انجام رسیده و در فاز اول هزینه ای بالغ بر 350 میلیون تومان و در فاز دوم 185 میلیون تومان در بر داشته است.

فرماندار یزد و هیئت همراه امروز همچنین با خانواده مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی یزد دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها نهاده شد.

عباس حیدری امروز همچنین با حضور در روستای ملاباشی از طرح های عمرانی این روستا نظیر بهسازی کوچه ها و معابر، زیرسازی خیابان ها، اتمام طرح بلوار ورودی روستا، آزادسازی خیابان مطهری، پروژه مرمت و بهسازی کوچه شهید جعفری زاده و ساختمان دهیاری بازدید کرد.

وی همچنین با خانواده شهیدان جواد و محمود صدیقی در روستای احمد آباد مشیر (ملاباشی)، دیدار و مصاحبه کرد.

بازدید از ساختمان در دست احداث دهیاری فهرج نیز از دیگر برنامه های فرماندار یزد در هفته دولت دولت بود.

روستای فهرج با جمعیتی بالغ بر 2963 نفر و 861 خانوار، از سال 1377 دارای شورای اسلامی بوده و دهیاری این روستا نیز در سال 1382 تاسیس شد و کار ساخت ساختمان دهیاری نیز در فاز اول با هزینه ای بالغ بر 280 میلیون تومان، از ابتدای سال 1397 شروع و در فاز دوم با 150 میلیون تومان هزینه در ابتدای آبانماه 1397 به اتمام می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 25

به "افتتاح طرح های هفته دولت در یزد، دیدار مسئولان یزد با خانواده شهدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح طرح های هفته دولت در یزد، دیدار مسئولان یزد با خانواده شهدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید