امدادرسانی به 69 حادثه در اردبیل، 72 تیم عملیاتی ساماندهی شد

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران به نقل از هلال احمر اردبیل، رامین معبودی با اعلام این خبر اضافه نمود: این حوادث شامل 59 فقره حادثه جاده ای، پنج فقره حادثه کوهستان، دو مورد خدمات حضوری، یک مورد آتش سوزی جنگل و مراتع، یک مورد حادثه دریایی- ساحلی و یک مورد حادثه صنعتی- کارگاهی بوده است.

امدادرسانی به 69 حادثه در اردبیل، 72 تیم عملیاتی ساماندهی شد

وی با بیان اینکه 236 نفر در این حوادث دچار حادثه دیدگی گردیده بودند، توضیح داد: 220 نفر در حوادث جاده ای، 12 نفر در حوادث کوهستان، دو نفر مراجعه کننده حضوری، یک نفر در حادثه ساحلی- دریایی و یک نفر در حادثه صنعتی- کارگاهی دچار حادثه دیدگی گردیده بودند که توسط عوامل جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه در این حوادث 151 نفر مصدوم گردیده بودند، توضیح داد: از این تعداد 19 نفر به صورت سرپایی درمان گردیده و 44 نفر هم توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی مختلف منتقل گردیده اند.

معبودی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر اردبیل طی مرداد ماه با به کارگیری 72 تیم عملیاتی به یاری هموطنان حادثه دیده در سطح استان شتافته اند، متذکر شد: در این مدت 266 نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان با 68 دستگاه خودروی آمبولانس، 48 دستگاه خودروی ست نجات و 2 دستگاه خودروی کمک دار به مردم حادثه دیده امدادرسانی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 23

به "امدادرسانی به 69 حادثه در اردبیل، 72 تیم عملیاتی ساماندهی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 69 حادثه در اردبیل، 72 تیم عملیاتی ساماندهی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید