با این کفش ها در برف اسکیت بازی کنید

به گزارش مجله جاودان، SnowFeet کفش های برفی جدیدی هستند که بدون داشتن تجهیزات خسته کننده اسنوبرد و چوب اسکی، تجربه هیجان انگیز وزرش های برفی را به شما می دهند.

با این کفش ها در برف اسکیت بازی کنید

به گزارش خبرنگار ، ورزش و تفریحات زمستانی هواداران بسیاری را به سمت خودش جذب نموده است. افراد زیادی در سراسر جهان هستند که تفریحاتی مانند اسکی روی برف را در فصل سرد زمستان انجام می دهند. اما باید گفت که این نوع تفریحات به دلیل گران بودن تجهیزات مورد نیازش از دسترس بعضی از مردم دور است. البته تنها مسئله قیمت این وسایل نیست. ورزش های زمستانی اغلب مواقع تنها در زمان های سرد سال قابل انجام دادن هستند.

دیگر زمان آن فرا رسیده است که از قید و بند چوب اسکی و اسنو برد بیرون بیاییم و یک وسیله جذاب تر استفاده کنیم. وسیله ای که فضای زیادی را اشغال نکند و بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. SnowFeet بهترین گزینه برای کسی است که به دنبال این چنین وسیله ای است.

اسکی بازها مراقب باشند این اسکیت های برفی ممکن است با سرعت از کنار شما عبور نمایند و جایتان را بگیرند. این اسکیت ها مانند سورتمه های کوچک برای کفش شما هستند. نحوه استفاده از آن ها هم بسیار آسان است. تنها کافیست آن ها را از طریق گیره های مخصوص به کفش خود وصل کنید.

این اسکیت های برفی به شما اجازه می دهند که از روی برف های تازه عبور کنید و لذت یک تفریح بی نظیر را برای خود ایجاد کنید. همه این کارها را می توانید بدون تجهیزات خسته نماینده اسنوبرد یا چوب اسکی انجام دهید. این وسیله واقعا بهتر از رقیبان خود در این عرصه است. البته باید گفت که هر کسی در هنگام استفاده از SnowFeet احساس راحتی نخواهد داشت زیرا باید اسکیت بلد باشد و از این وسیله خوشش بیاید. باید دید که آیا تفریح با این کفش های برفی جذاب می توانند به ورزش ها و مسابقات ورزشی اضافه شوند یا خیر؟

در ادامه یک فیلم از کسانی می بینیم که از این کفش ها استفاده می نمایند:

طراحی بی نظیر سری جدید بی ام و +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 97

به "با این کفش ها در برف اسکیت بازی کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با این کفش ها در برف اسکیت بازی کنید" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این کفش ها در برف اسکیت بازی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید