بازی های آسیایی 2018، رقبای قایقرانان کشورمان در آب های آرام تعیین شدند

به گزارش مجله جاودان، مسابقات آب های آرام بازی های آسیایی از فردا در پالمبانگ اندونزی شروع می گردد و قایقرانان کشورمان در 10 ماده این رقابت ها به مصاف حریفان می روند.

بازی های آسیایی 2018، رقبای قایقرانان کشورمان در آب های آرام تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در حالی که مسابقات آبهای آرام بازی های آسیایی از فردا در پالمبانگ شروع می گردد، با برگزاری جلسه سرپرست تیم ها رقبای کشورمان معین شدند.این مسابقات در 4 روز انجام خواهد شد.

مسابقات چهارشنبه 7 شهریور ماه در روز نخست رقابت ها مسابقات مقدماتی و نیمه نهایی کایاک دونفره 1000 متر و چهارنفره 500 متر مردان برگزار می گردد. در کایاک چهارنفره 500 متر تیم ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، پیمان قوی دل، علی آقامیرزایی و امین بوداغی در گروه اول مقدماتی به مصاف رقیبانی از تاجیکستان، قزاقستان، هند و تایلند می رونند. در کایاک دونفره 1000 متر مردان علی آقامیرزایی و امین بوداغی با رقبایی از هنگ کنگ، چین، ازبکستان و کره مسابقه می دهند. قایقرانان کشورمان در این مواد پس از دور مقدماتی در نیمه نهایی پارو می زنند و رقابت فینال این 2 ماده پس فردا 8 شهریورماه انجام می گردد.

مسابقات پنجشنبه 8 شهریور ماه در مسابقات این روز علاوه بر فینال کایاک چهارنفره 500 متر و کایاک دونفره 1000 متر آقایان، نمایندگان کشورمان در فینال 4 ماده دیگر رقابت خواهند کرد. در کانوی دونفره 500 متر بانوان فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی حضور خواهند داشت. در کایاک یکنفره 500 متر بانوان هدیه کاظمی با رقبایی از هند، قزاقستان، اندونزی، چین، ژاپن، سنگاپور و کره مسابقه می دهد. در کانوی یکنفره 1000 متر مردان محمدنبی رضایی با حریفانی از کره، تایلند، تاجیکستان، ازبکستان، چین، ژاپن و کامبوج رقابت می نماید. در کانوی دونفره 1000 متر مردان شاهو ناصری و علی اجاقی با نمایندگان تاجیکستان، چین، ژاپن، قزاقستان، ازبکستان، هند، اندونزی و کره رو به رو می شوند.

مسابقات جمعه 9 شهریور ماه روز جمعه مسابقات مقدماتی 3 ماده دیگر با حضور قایقرانان کشورمان برگزار می گردد. آرزو حکیمی در کایاک یکنفره 200 متر در گروه دوم دور مقدماتی با حریفانی از چین تایپه، قزاقستان، ژاپن و ماکائو رو به رو می گردد. علی آقامیرزایی در گروه دوم کایاک یکنفره 200 متر با حریفانی از سریلانکا، سنگاپور، ژاپن، تایلند، تاجیکستان و ماکائو رقابت می نماید. پژمان دیوسالار و عادل مجللی در گروه دوم مقدماتی کانوی دونفره 200 متر با رقبایی از تاجیکستان، اندونزی، ازبکستان و تایلند مسابقه می دهند. مسابقات نیمه نهایی این مواد نیز جمعه برگزار می گردد.

مسابقات شنبه 10 شهریور ماه در این روز علاوه بر مسابقات فینال کایاک یکنفره 200 متر بانوان، کایاک یکنفره 200 متر مردان و کانوی دونفره 200 متر مردان، تیم ایران در فینال یک ماده دگیر رقابت خواهد نمود. در کایاک دونفره 500 متر بانوان هدیه کاظمی و آرزو حکیمی با حریفانی از ازبکستان، سنگاپور، قزاقستان، چین، چین تایپه و ژاپن رقابت می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 24

به "بازی های آسیایی 2018، رقبای قایقرانان کشورمان در آب های آرام تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، رقبای قایقرانان کشورمان در آب های آرام تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید