بیرانوند &ndash السد ، یک کلین شیت تا تاریخ سازی

به گزارش مجله جاودان، بیرانوند اگر موفق به یک کلین شیت دیگر گردد، هم با رساندن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان تاریخ سازی خواهد نمود و هم شانس خود را برای تصاحب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا بیشتر می نماید.

بیرانوند &ndash السد ، یک کلین شیت تا تاریخ سازی

به گزارش خبرنگاران ، در یازده بازی قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی به میدان رفت و با اینکه 9 گل خورد، 23 سیو هم داشت. او در این 990 دقیقه 14 پوشش درست پشت خط دفاعی داشته و یکی از بهترین های پرسپولیس بوده است.

بیرانوند در بازی رفت با السد هم نمایشی فوق العاده داشت و در معدود دفعاتی که مدافعان پرسپولیس اشتباه کردند، با واکنش های بموقع دروازه این تیم را نجات داد. در در لحظات پایانی بازی تیم ملی مقابل بولیوی هم بیرانوند یک دبل سیو فوق العاده داشت و مانع به ثمر رسیدن گل مساوی حریف شد تا نشان دهد که از نظر بدنی و ذهنی کاملا آماده است.

علیرضا بیرانوند حالا بازی برگشت برابر السد را که شاید سخت ترین بازی این فصل پرسپولیس باشد، در پیش دارد و اگر موفق به یک کلین شیت دیگر گردد هم با رساندن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان تاریخ سازی خواهد نمود و هم شانس خود را برای تصاحب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا بیشتر می نماید.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 77

به "بیرانوند &ndash السد ، یک کلین شیت تا تاریخ سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند &ndash السد ، یک کلین شیت تا تاریخ سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید