تجمع بزرگ آموزشگاه های باشگاه مس شهربابک

به گزارش مجله جاودان، تجمع بزرگ آموزشگاه باشگاه صنعت مس شهربابک در قالب کنگره فرهنگ ، وحدت، ورزش به مناسبت روز شهرستان با مشارکت بیش از 700 ورزشکار از 18 آموزشگاه برگزار گردید.

تجمع بزرگ آموزشگاه های باشگاه مس شهربابک

به گزارش خبرنگار ، علی اسدی، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجمع بزرگ آموزشگاه باشگاه صنعت مس شهربابک که در قالب کنگره فرهنگ ، وحدت، ورزش به مناسبت روز شهرستان برگزار گردید، ضمن تشکر از زحمات برگزارنمایندگان این تجمع، با اعلام اینکه فراگیر شدن ورزش می تواند جامعه ای سالم را ایجاد کند، گفت: جامعه ای سالم است که افراد آن، هم از سلامت عقلی و هم از سلامت جسمی برخوردار باشند تا بتوانند نقش مفیدی را در پیشرفت و توسعه کشورشان داشته باشند.

وی اضافه نمود: فرزندان این مملکت باید علاوه بر توجه و تاکید بر علم آموزی و کسب مراتب بالای علمی در راه ورزش و بالا بردن قوای جسمی خود نیز کوشش نمایند تا بتوانند در تمام عرصه ها برای کشور خود خدمت نمایند.

اسدی با قدردانی از تمام افرادی که باعث دلگرمی ورزشکاران شهربابکی شدند، برای تمام ورزشکاران این شهرستان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

یادآور می گردد: تجمع بزرگ آموزشگاه باشگاه صنعت مس شهربابک با همکاری دفتر نماینده مردم شهربابک، فرمانداری، دفتر امام آدینه و باشگاه مس شهربابک برگزار گردید.

این مراسم با رژه تیم های آموزشگاه باشگاه مس همراه بود، در این آیین از پدر شهید والا مقام سید محمود حسینی نیا به نیابت از تمام پدران شهدا توسط ورزشکاران نونهال باشگاه مس شهربابک قدردانی شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 134

به "تجمع بزرگ آموزشگاه های باشگاه مس شهربابک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع بزرگ آموزشگاه های باشگاه مس شهربابک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید