دستگاه های اجرایی برای برطرف بیسوادی مشارکت نمایند

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، سعید جنامی صبح امروز درجلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شادگان با اشاره به اینکه باید طرح انسداد و جلوگیری از فراوری بی سواد به صورت جدی اجرا گردد، اظهار کرد: سوادآموزی متعلق به یک دستگاه نیست و تمام دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی در راستای فرهنگ سازی برای جلوگیری از بی سوادی نقش دارند.

دستگاه های اجرایی برای برطرف بیسوادی مشارکت نمایند

وی بر اهمیت موضوع سواد آموزی تاکید نمود و گفت: بی سوادی در هر جامعه ای آفتی برای پیشرفت آن است بر این اساس ترغیب و بازگرداندن افراد بازماندن از تحصیل به امر سواد آموزی مهمترین اقدام برای ریشه کنی بیسوادی در جامعه است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت سواد آموزی و نقش دستگاه های اجرایی در همکاری با نهضت سواد آموزی برای اجرایی کردن برنامه های مختلف در این موضوع توضیح داد: نهادهای تبلیغی، فرهنگی و رسانه های مختلف گروهی باید همراه و همسو با آموزش و پرورش برای گسترش سوادآموزی در شهرستان شادگان کوشش نمایند.

جنامی در سرانجام گفت: با حمایت و همکاری همدیگر می توان گام های اساسی برای ارتقا جامعه برداشت و در این راه از همه مسئولان شهرستان شادگان انتظار می رود برای برطرف بی سوادی و ریشه کنی آن در سطح شهرستان کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 125

به "دستگاه های اجرایی برای برطرف بیسوادی مشارکت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی برای برطرف بیسوادی مشارکت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید