دستگیری 6 حفار غیرمجاز در شهرستان کوثر

به گزارش مجله جاودان، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از دستگیری شش حفار غیرمجاز در بخش فیروزآباد شهرستان کوثر اطلاع داد.

دستگیری 6 حفار غیرمجاز در شهرستان کوثر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، علی اصلانزاده فرمانده یگان حفاظت استان امروز چهارشنبه 21 شهریور 97 با اعلام این خبر توضیح داد: در پی گزارش واصله مبنی بر حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای بخش فیروزآباد ماموران یگان حفاظت به همراه عوامل نیروی انتظامی به محل مراجعه کردند.

او اضافه نمود: با مشاهده حضور شش حفار غیرمجاز، ماموران نسبت به ضبط ادوات غیرمجاز حفاری اقدام و افراد خاطی را دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع دادند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با اذعان به اینکه آثار تاریخی میراث فرهنگی و متعلق به عموم است، اضافه نمود: با تمام موارد دستبرد و حفاری غیرمجاز آثار تاریخی قویا برخورد می گردد.

اصلانزاده خواهان همکاری خود شهروندان و روستاییان در شناسایی افراد خاطی شد و تاکید نمود: انتظار می رود در صورت مشاهده موارد مشکوک نسبت به انعکاس آن اقدام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 42

به "دستگیری 6 حفار غیرمجاز در شهرستان کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 6 حفار غیرمجاز در شهرستان کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید