مخالفت با جدایی موقت امیدها، برانکو به حلالی بازیکن نداد

به گزارش مجله جاودان، برانکو در حالی به دلیل کمبود بازیکن با جدایی موقت امیدها مخالفت نموده که شاگردان اسماعیل حلالی روز شنبه باید در دربی به میدان بروند.

مخالفت با جدایی موقت امیدها، برانکو به حلالی بازیکن نداد

به گزارش خبرنگاران ، کمبود بازیکن کار را به جایی رسانده که برانکو و مربیان پایه باشگاه هم دیگر نمی توانند به یکدیگر یاری نمایند. در این روزهایی که بدون ملی پوشان می گذرد، پرسپولیس حتی به اندازه دو تیم یازده نفره بازیکن ندارد که بتواند تاکتیک هایش را تمرین کند و به همین دلیل تعدادی از بازیکنان تیم امید این باشگاه روز پنجشنبه به تیم برانکو آمدند و در بازی با منصور ساوه به میدان رفتند.

در واقع آقای سرمربی تصمیمی گرفته بود از بین آنها دو سه بازیکن را برای حضور در تمرینات بزرگسالان انتخاب کند که از بدشانسی، عماد علیپور رباط صلیبی پاره کرد و کلا خانه نشین شد. در نبود این بازیکن و همین طور ابوالفضل درویش وند، حمیدرضا طاهرخانی، شاهین عباسیان و سعید حسین پور که به اردوی تیم امید رفته اند، اسماعیل حلالی از برانکو خواست که با جدایی موقت احسان حسینی (مدافع میانی) و محمدامین اسدی (مهاجم) موافقت کند و آنها را در اختیار تیم امید قرار بدهد اما مرد کروات نپذیرفت.

توجیه او برای این مخالفت، کمبود بازیکن بود که تمرین کردن را برای پرسپولیس سخت نموده. مشکل اما این است که تیم امید هم که در بازی روز شنبه برابر عقاب چند بازیکن از تیم جوانان باشگاه قرض گرفته بود، شنبه هفته آینده باید در دربی امیدها به دیدار استقلال برود که البته شاید با بازگشت چهار ملی پوش امید، برانکو درخواست حلالی را بپذیرد.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 71

به "مخالفت با جدایی موقت امیدها، برانکو به حلالی بازیکن نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت با جدایی موقت امیدها، برانکو به حلالی بازیکن نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید