هیچ دانشگاه پیغام نوری در شهرستان ها تعطیل نمی گردد

به گزارش مجله جاودان، رئیس منطقه 9 دانشگاه پیغام نور و دانشگاه پیغام نور خراسان رضوی با اشاره به اینکه با اجرای طرح آمایش هیچ دانشگاه پیغام نوری در شهرستان ها تعطیل نخواهد شد، اعلام کرد: اگر هرکدام از دانشگاه های پیغام نور با کمبود دانشجو روبرو باشند بازهم محل تحصیل همان دانشگاه خواهد بود اما اقدامات ادارای و کارهای اصلی در مرکز صورت می گیرد.

هیچ دانشگاه پیغام نوری در شهرستان ها تعطیل نمی گردد

عزیز الله نژادعلی در گفت وگو با خبرنگاران، کیفی سازی را یکی از مهمترین اهداف پیش روی دانشگاه های پیغام نور این استان دانست.

وی با بیان اینکه بسیار از دانشگاه ها با کمبود دانشجو روبرو هستیم، اضافه نمود:متاسفانه در سال های اخیر بسیاری از دانشگاه ها با کمبود دانشجو روبرو هستند. دانشگاه پیغام نور نیز به نسبت خودش ریزش هایی را در این خصوص دارد.

نژادعلی کیفی سازی دانشگاه ها را یکی از مهمترین اهداف پیش رو دانست و مطرح کرد: با توجه به اینکه کمیت به سمت پائین می رود باید به سمت ارتقاء کیفیت حرکت کرد.

وی ادامه داد: کوشش می کنیم تفویض اختیار بیشتری به مراکز دانشگاه در شهرستان ها بدهیم تا نه تنها بخش نظارتی بیشتر گردد بلکه کارها نیز روان تر گردند.

نژادعلی با بیان اینکه اکنون مشکل بزرگی پیش روی ما نیست، گفت: با توجه به اینکه طرح آمایش را در دست اقدام داریم مقداری حجم کارها بیشتر گردیده است.

رئیس دانشگاه پیغام نور خراسان رضوی در سرانجام با اشاره به اینکه در خراسان رضوی 24 هزار دانشجو و در منطقه که شامل چهار استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و استان سمنان می گردد، 40 هزار دانشجو داریم، اضافه نمود: به جز رشته های بالینی علوم پزشکی اکثر رشته ها را در دانشگاه های پیغام نور داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 56

به "هیچ دانشگاه پیغام نوری در شهرستان ها تعطیل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ دانشگاه پیغام نوری در شهرستان ها تعطیل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید