پوچتینو: بارسلونا را شکست می دهیم و به مرحله حذفی می رسیم

به گزارش مجله جاودان، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از راهیابی تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با وجود مانعی بزرگ در مسیر صعود شاگردانش اطمینان دارد.

پوچتینو: بارسلونا را شکست می دهیم و به مرحله حذفی می رسیم

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال تاتنهام با وجود پیروزی خانگی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) مقابل اینتر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هنوز هم از صعود به مرحله یک هشتم نهایی مطمئن نیست. در واقع این تیم باید در آخرین هفته این رقابت ها میزبان بزرگش بارسلونا را شکست دهد تا بدون اما و اگرهای بازی اینتر و پی اس و ی آیندهوون، جواز حضور در جمع 16 تیم سرانجام لیگ قهرمانان را کسب کند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام، اما از بابت صعود شاگردانش به مرحله حذفی مطمئن است.

وی گفت: حالا ما در موقعیتی قرار داریم که صعودمان به خودمان بستگی دارد. اگر بتوانیم در خانه بارسلونا پیروز شویم، به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد. البته در آنجا کار بسیار سختی خواهیم داشت. ما باید با تواضع کامل سعی کنیم به پیشرفت مان ادامه دهیم. در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما برای بارسلونا احترام فراوانی قائل هستیم. آنها یکی از بهترین تیم های اروپا و دارای بازیکنانی باورنکردنی هستند. کار ما خیلی سخت خواهد بود، اما باور و اطمینان داریم که می توانیم بازی را ببریم.

پوچتینو ادامه داد: در آن بازی ما باید یک بار دیگر نشان دهیم که توانایی بازی در سطح فوق العاده را داریم و می توانیم با تمام توان مان رقابت کنیم. برای آن بازی باید تجدید قوا کنیم و با ذهنی باز و بدون مصدوم به میدان برویم. برای این کار باید در بازی های بعدی مان به تعدادی از بازیکنان خود استراحت بدهیم. انتظارات از تیم ما واقعاً زیاد است. هر سه روز بازی کردن کار واقعاً سختی است.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام با تأکید بر لیاقت تیمش برای غلبه بر اینتر هم گفت: ما بر بازی مسلط و سوار بودیم و بهترین موقعیت ها هم از آن ما بود. یک چیز درباره فوتبال که من دوست ندارم قوانین (مربوط به تعویض ها) است. شاید بهتر باشد که ما مانند بسکتبال به بازیکنان مان اجازه ورود و خروج به میدان را بدهیم. ما اما نمی توانیم با 13 بازیکن بازی کنیم. اگر شما به برنامه بازی های ما نگاه کنید، متوجه می شوید که باید در 40 روز 12 بازی انجام دهیم و به اندازه کافی بازیکن نداریم که در تمام این 12 بازی به میدان بروند. برای ما مهمترین چیز مصدوم نشدن بازیکنان مان است. باید کاری کنیم که تمام بازیکنان مان احساس مهم بودن داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 107

به "پوچتینو: بارسلونا را شکست می دهیم و به مرحله حذفی می رسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: بارسلونا را شکست می دهیم و به مرحله حذفی می رسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید