افزایش تعداد خودرو های پلیس راه فارس در نیمه دوم شهریور

به گزارش مجله جاودان، رئیس پلیس راه شمال فارس خواهان افزایش تعداد خودرو ها برای پلیس راه شمال و جنوب استان جهت استفاده در گشت نامحسوس شد.

افزایش تعداد خودرو های پلیس راه فارس در نیمه دوم شهریور

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس در کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل و موانع رانندگی استان خواهان افزایش تعداد خودرو ها برای پلیس راه شمال و جنوب استان جهت استفاده در گشت نامحسوس شد و گفت: با توجه به افزایش میزان سفر ها در نیمه دوم شهریور و افزایش حجم ترافیک، نیازمند افزایش تعداد خودرو های در اختیار پلیس هستیم.

او اعلام کرد: فارس 7.5 درصد از مساحت کشور با 21 هزار کیلومتر راه را به خود اختصاص داده است.

دهقانی با بیان اینکه استان فارس رتبه 3 تا 5 در تردد وسایل نقلیه کشور را به خود اختصاص داده، اضافه نمود: این استان ایده آل ترین کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب محسوب می گردد.

رئیس پلیس راه شمال فارس با تصریح بر این نکته که خوشبختانه با اقدمات خوبی که در پنج سال اخیر اجرا شده، شاهد کاهش تعداد متوفیان جاده ای در استان هستیم، گفت: فارس در این باره رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

دهقانی همچنین با بیان اینکه 48 درصد از حوادث جاده ای فارس از ساعت 4 بعدازظهر تا 12 شب اتفاق افتاده است، مطرح کرد: 58 درصد از متوفیان سر صحنه جان خود را از دست داده اند، 36 درصد در بیمارستان و فوت مابقی حین انتقال به بیمارستان ثبت شده است.

او مسافت طولی شمال به جنوب فارس را بالغ بر 800 کیلومتر اعلام و اظهار کرد: اکثر راه های نوساز فارس با عیب و نقص فنی زیر بار ترافیک می روند.

رئیس پلیس راه شمال فارس ادامه داد: یکی دو پلیس راه استان از جمله داراب به دلیل نشست زمین دچار شکاف شده و حتی سیستم فاضلاب را با مشکل روبه رو نموده است.

دهقانی همچنین خواهان حل ساختاری مسائل استراحتگاه و توفقگاه ها در جاده های فارس شد.

چ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 326

به "افزایش تعداد خودرو های پلیس راه فارس در نیمه دوم شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد خودرو های پلیس راه فارس در نیمه دوم شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید