با لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان آشنا شوید!

به گزارش مجله جاودان، قطارهای تفریحی لوکس جهان را می شناسید؟ امروزه انتخاب بسیاری از مردم جهان برای سفر به اقصی نقاط جهان هواپیما می باشد. انتخاب هواپیما به علت سرعت آن و بعلاوه گذر کردن از دریاها و اقیانوس ها به نظر منطقی می آید ولی اگر قصد سفر تفریحی دارید و می خواهید در طول سفر تا رسیدن به مقصد نیز از سفر خود لذت ببرید و منظره ها و زیبایی های طبیعت را ببینید و از دست ندهید قطار باید انتخاب اول شما باشد. از منظر راحتی نیز قطارها امروزه حرف های بسیاری برای گفتن دارند و در بسیاری از قطارهای به روز جهان شما امکاناتی بی نظیری دریافت می کنید که شاید به میزان هتلی باشد که قصد دارید در صورت رسیدن به مقصد در آن ساکن شوید.

با لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان آشنا شوید!

به لطف پیشرفت تکنولوژی ریل های راه آهن نیز، بسیاری از قطارهای تفریحی لوکس جهان سرعت قابل ملاحظه ای دارند و لزوما استفاده از قطار برای جابه جای به منظور اتلاف وقت نیست. در ادامه این مطلب تعدادی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان را با هم آنالیز می کنیم.

برای خرید بلیط قطار روی تصویر زیر کلیک کنید:

قطارهای تفریحی لوکس جهان | قطار 7 ستاره کیوشو، ژاپن

به عنوان لوکس ترین قطار تفریحی جهان، قطار 7 ستاره کیوشو ژاپن (Cruise Train Seven Stars in Kyushu, Japan) تلاقی جهانی مدرنیته و تکنولوژی با فضای قدیمی و نوستالژی است. این قطار که در سال 2013 افتتاح و مورد استفاده نهاده شد به سرعت تبدیل به یکی از برترین قطارهای تفریحی لوکس جهان شد. مسیر حرکتی این قطار به دور جزیره کیوشو ژاپن می باشد. مسافرین این قطار چشم انداز ها طبیعی فوق العاده این جزیره همانند تلاقی دریا و کوهستان را می توانند در طول سفر تجربه و مشاهده نمایند. در نظر داشته باشید که رزرو کردن سفر با این قطار کار راحتی نخواهد بود زیرا این قطار به طور کلی 28 مسافر را می تواند سوار کند و امکان سفر کردن با این قطار همانند لاتاری با قرعه کشی تعیین می شود؛ سپس از برندگان این قرعه کشی دعوت می شود تا از این سفر فوق العاده و رویایی لذت ببرند.

قطار سیمپلون اورینت اکسپرس ونیس، اروپا

یکی از برترین قطارهای تفریحی لوکس جهان قطار Venice Simplon-Orient-Express, Europe می باشد که تور بسیار ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است. سفر این قطار از لندن شروع و در ونیس تمام می شود. در طول مسیر این قطار در پاریس فرانسه و ورونای ایتالیا نیز توقف دارد. وعده های غذایی که در این قطار برای شما سرو می شود دست کمی از غذاهای رستوران های 5 ستاره میشلن ندارد. از خرچنگ سرخ شده به همراه گوجه خشک شده به عنوان دورچین گرفته تا انواع استیک. بعلاوه منوی کافی شاپ این قطار به قدری کامل است که تقریبا هر نوع نوشیدنی که در فکر تان باشد و درخواست دهید برای شما سرو خواهد شد.

قطارهای تفریحی لوکس جهان | قطار بلموند رویال، اسکاتلند

اگر قصد سفر به اسکاتلند را دارید و برای شما دره ها، کوه ها، روستاها و قلعه های اسکاتلند مجذوب کنندهیت خاصی دارد، قطار تفریحی لوکس Belmond Royal Scotsman, Scotland برای شما بی نظیر خواهد بود. به عنوان یکی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان شما در این قطار حتی امکانی نظیر اسپا را نیز خواهید داشت. اسپا به مجموعه ای ورزشی گفته می شود که در آن خدماتی نظیر ماساژدرمانی، یوگا، فیزیوتراپی، آب درمانی، طب سوزنی و مانیکور انجام می شود. تصور کنید سوار قطار تفریحی هستید که پیش روی چشمان شما دشت ها و چشم انداز ها طبیعی فوق العاده اسکاتلند واقع شده است و همزمان مشغول استفاده از خدماتی هستید که اسپای این قطار برای شما فراهم نموده است.

رووس ریل، آفریقای جنوبی

شاید برایتان عجیب باشد که یکی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان در کشور آفریقای جنوبی واقع شده است. قطار Rovos Rail, South Africa که چشم انداز ویژه ای را در طول سفر مقابل چشمان شما قرار می دهد از شهر پریتوریا شروع سفر نموده و در کیپ تاون به خاتمه می رسد. این سفر که توری 3 روزه است چشم انداز ها طبیعی مختلفی را شامل می شود؛ گذر از جنگل های هیفلد تا بیابان های کارو را شما در این سفر تجربه خواهید کرد؛ و از این منظر یکی از برترین سفرهای تفریحی جهان با قطار محسوب می شود.

با بالکنی که در این قطار تعبیه شده است شما در طول سفر و هنگام مشاهده چشم انداز ها طبیعی می توانید از هوای آزاد لذت ببرید. قبل از رسیدن به کیپ تاون قطار توقف کوتاهی خواهد داشت و سپس به مسیر خود ادامه خواهد داد. سیستم تهویه هوای این قطار یکی از به روزترین سیستم های جهانست که شما را در طول سفر همراهی خواهد نمود.

قطارهای تفریحی لوکس جهان | بلموند آندین، پرو

در یکی از قدیمی ترین مسیرهای جهان که قدمت آن به 600 سال گذشته بر می شود، می توانید با یکی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان، قطار Belmond Andean Explorer, Peru سفری لذت بخش داشته باشید. مردم اینکا در گذشته این مسیر 25000 مایلی را با پای پیاده طی می نموده اند. سفر این قطار امروزه از مرکز پرو، کوسکو شروع می شود و از دشت های آندین و دریاچه تیتیکاکا ادامه پیدا می نماید. پرو به عنوان یکی از مرتفع ترین کشورهای جهان شناخته می شود بنابراین این قطار یکی از مرتفع ترین قطارهایی خواهد بود که می توانید سوار شوید و از چشم انداز ها کوهستانی و دره های این کشور در قاره آمریکای جنوبی لذت خاصی ببرید. در ساخت صندلی و تخت های این قطار از مرغوب ترین پشم های موجود در پرو استفاده شده و تمامی این صندلی ها و تخت ها دست ساز می باشد.

قطار پرزیدنتال، پرتغال

دره دوروی پرتغال تبدیل به یکی از مجذوب کننده ترین منطقه ها گردشگری این کشور شده است. هنگامی در قطار پرزیدنتال (The Presidential Train, Portugal) از شهر پورتو به کوئینتا سفر می کنید این چشم انداز زیبا را دیدن خواهید کرد. در این قطار لوکس تفریحی برترین سرآشپزان جهان با تازه ترین مواد اولیه چنان غذایی برای مسافران خود درست می نمایند که آن ها تا به حال در رستوران های 5 ستاره نیز نخورده اند. مسافران این قطار در طول سفر می توانند در کابین های خصوصی و بی نظیر از چشم انداز این دره چشم نواز لذت ببرند و منتظر وعده غذایی بی نظیر با طمع فراموش نشدنی آن باشند. سرآشپزهای ستاره دار پرتغالی روزانه 10 ساعت در این قطار مشغول به کار هستند تا به یاد ماندنی ترین و خوش طمع ترین وعده های غذایی را برای مسافران پورتو به کوئینتا فراهم نمایند. اگر به کشور اروپایی پرتغال و شهر زیبای پورتو سفر می کنید فرصت لذت بردن از این قطار لوکس تفریحی را از دست ندهید.

قطارهای تفریحی لوکس جهان | قان، استرالیا

استرالیا سرزمین کانگورو، این کشور زیبا با آب و هوای گرم و آفتابی دارای یکی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان است. قطار قان (The Ghan, Australia) یکی از قطارهای لوکس تفریحی کشور استرالیا می باشد که طی سفری 4 روزه مسافران خود را از شهر داروین تا آدلاید همراهی می نماید. این مسیر و قطار آن از سال 1924 مشغول به کار بوده و سال به سال و روز به روز بازسازی و مدرن سازی شده است. در طی این سفر، مسافران از غذاهای محلی استرالیا که به وسیله برترین سرآشپزان این کشور تهیه می شود می توانند لذت ببرند. غذاهایی همانند بارموندی و فیله کانگورو در طی این مسیر 4 روزه برای مسافران سرو می شود.

کانادایی، کانادا

سفری گرم در درون سرزمین یخ و برف. یکی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان با نام کانادایی (The Canadian, Canada) از سراسر کشور کانادا، از شهر تورنتو تا ونکوور عبور می نماید. اگر شما از این قطار در طی مسیرش پیاده نشوید، 4 روز کامل را درون این قطار سپری خواهید کرد. در طی این سفر مسافران چشم انداز ها زیبایی همانند آبشارها، شهرهای کوچک زیبا و کوه های یخی را مشاهده می نمایند و از آن ها لذت می برند. اگر عاشق چشم انداز ها برفی و سفید آن هستید به شما پیشنهاد می کنیم سفر با این قطار را در فصل زمستان از دست ندهید. و بعلاوه برای استفاده از خدمات لوکس این قطار به طور کامل سفر در فصل بهار را بهتر است تجربه کنید.

قطارهای تفریحی لوکس جهان | گرن لوخو، اسپانیا

اگر در پی یک سفر لوکس هستید که در آن تاریخ یاد بگیرید، گرن لوخو (The Transcantábrico Gran Lujo, Spain ) یکی از برترین انتخاب های شما خواهد بود. 4 عدد از کابین های این قطار از سال 1923 نگهداری شده اند. این قطار تفریحی لوکس به نحوی طراحی و بازسازی شده است که وقتی سوار آن بشوید حس می کنید 100 سال در زمان سفر نموده اید. در این قطار مسافران از چشم انداز ها زیبای کشور اسپانیا که از منطقه ها خلیجی سن سباستین تا سانتیاگو عبور می نماید، لذت می برند. در طول این مدت زمان که تقریبا 7 روز به طول می انجامد، مسافران از ویژگی های یکی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان لذت ویژه ای خواهند برد.

عقاب طلایی ترنس سیبریان، روسیه

عقاب طلایی ترنس سیبریان (Golden Eagle Trans-Siberian Express, Russia)، یکی از لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان، به مدت زمان 100 سال است که در کشور روسیه مشغول به فعالیت می باشد. چه چیز 100 ساله ای در این جهان وجود دارد که سرشار از ویژگی های بی نظیر نباشد؟ این قطار نیز از این قاعده مستثنی نیست. این قطار از مسکو تا شرقی ترین خلیج روسیه، ولادیوسکوف حرکت می نماید. در طی این سفر مسافران می توانند در کلاس های یادگیری زبان این کشور شرکت نمایند یا با نواختن پیانو به صورت زنده از طی مسیر خود لذت ببرند. این قطار از اول تا انتهای مسیر خود را 15 روزه طی خواهد نمود؛ پس خودتان را برای یک سفر شگفت انگیز طولانی آماده کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2342

به "با لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لوکس ترین قطارهای تفریحی جهان آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید