تسلط هوآوی به نیمی از بازار تبلت در چین

به گزارش مجله جاودان، عملکرد هوآوی در بازار فروش تبلت به ویژه در کشور چین فوق العاده بوده و این برند حدود 50 درصد از سهم بازار این کشور را در اختیار خود گرفته است.

تسلط هوآوی به نیمی از بازار تبلت در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در مراسم رونمایی از گوشی های هوشمند سری Huawei Nova 7 در بازار چین، شاهد معرفی تبلت جدید Huawei MatePad نیز بودیم. همچنین هی گانگ (He Gang) مدیر بخش محصولات مصرفی هوآوی، آمار و ارقامی از عملکرد این برند در بخش فروش تبلت در کشور چین نیز ارائه داد و به گفته این مدیر ارشد، عملکرد هوآوی باعث شده تا این شرکت به برند پیشتاز بازار تبلت در کشور چین تبدیل گردد.

براساس گزارش های منتشرشده هوآوی از نظر میزان فروش تبلت در بازار چین و در سه ماهه سوم و چهارم سال 2019 میلادی پیروز شده با پشت سر گذاشتن رقبا، برند برتر بازار گردد.

آمار و ارقام فروش بالا و پیروزیت آمیز تبلت های هوآوی باری دیگر توسط رن ژنگفی (Ren Zhengfei) موسس و مدیرعامل هوآوی در مصاحبه اخیرش مورد تائید نهاده شد. به گفته این مقام بلندپایه، شیوع ویروس کرونا فرآیند فراوری و عرضه گوشی های هوشمند را با دشواری روبرو نموده ولی با این شرایط همچنان هوآوی در فروش تبلت، کامپیوتر و دیگر دستگاه های الکترونیکی فرایند مثبتی داشته است. هوآوی در گزارش اقتصادی مربوط به سه ماهه اول سال 2020 میلادی بیان کرد تنها در ماه مارس امسال میلادی در بازار چین پیروز به فروش 450 هزار دستگاه گوشی هوشمند شده است.

گفتنی است که تبلت جدید Huawei MatePad به صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل مجهز شده و چیپ ست 7 نانومتری HiSilicon Kirin 810 کنار حافظه رم شش گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات این محصول است. دوربین جلوی دستگاه، 8 مگاپیکسلی بوده که مشابه همین دوربین در بخش پشتی نیز به کار رفته، تجهیز این تبلت به اندروید 10 کنار رابط کاربری EMUI 10.1، امکان ارتباط به وسیله 4G LTE (در صورت احتیاج کاربر) را نیز فراهم می نماید که همراه باتری 7250 میلی آمپرساعتی مشخصات قدرتمندی برای Huawei MatePad محسوب می گردد.

مدل پایه این تبلت با چهار گیگابایت رم، 1899 یوان یعنی حدود 268 دلار قیمت دارد. در حالی که مدل قوی تر با شش گیگابایت رم 2199 یوان (حدود 311 دلار) قیمت گذاری شده است. در نهایت مدل مجهز به قابلیت ارتباطی LTE با قیمت 2499 یوان (حدود 352 دلار) به فروش خواهد رسید.

عرضه این محصول از 26 آوریل 2020 میلادی معادل با 7 اردیبهشت 1399 شروع شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1037

به "تسلط هوآوی به نیمی از بازار تبلت در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلط هوآوی به نیمی از بازار تبلت در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید