تفریح در جنگل و دریا را با اجاره ویلای ساحلی و استخردار در شمال تجربه کنید

به گزارش مجله جاودان، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرارسیدن سال جدید بسیاری از افراد سفر را در برنامه زندگی خود قرار می دهند و سعی می نمایند تا با آنالیز مناطق مختلف کشور به مشاهده زیبایی های طبیعی و استشمام هوای مطلوب و فرح بخش بهاری پرداخته و با تقویت روح و روان خود حسی تازه و سرزنده را داشته باشند و در کنار دوستان و خانواده لحظات جذاب و هیجان انگیزی را سپری نمایند.

تفریح در جنگل و دریا را با اجاره ویلای ساحلی و استخردار در شمال تجربه کنید

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا یک طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اما یکی از مناطقی که می تواند برای علاقه مندان به طبیعت گردی جذاب و دوست داشتنی باشد مناطق بکر و چشم نواز شمال کشور است که سالانه شمار زیادی از گردشگران و مسافران را از اقصی نقاط جهان و کشور به سمت خود می کشاند پس اگر شما هم علاقه مند به سفر به نقاط بی نظیر و جذاب کشور هستید به طور حتم استان های شمالی کشور می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد.

در جاده های زیبا و پر پیچ وخم شمال کشور کوه های سر به فلک کشیده و پوشیده از بافت جنگلی آن قدر زیباست که حس یک جنگل گردی زیبا و هیجان انگیز را در هر مسافر و گردشگری برمی انگیزد. در این مناطق تپش زندگی در حیات وحش به خوبی به چشم می خورد.

جنگل های ایران که بخشی از منابع طبیعی کشور به شمار می رود از شرق استان اردبیل تا استان خراسان شمالی کشیده شده است و استان های گلستان، گیلان و مازندران را در برگرفته است آب وهوای این مناطق معتدل و شرجی بوده و به دلیل قرارگرفتن در جوار رشته کوه های البرز طبیعتی زیبا و منحصربه فرد را دارد.

در این جنگل ها حیوانات بسیاری به چشم می خورد وجود حدود 28 گونه مار سمی و نیمه سمی، 170 گونه مارمولک و سوسمار، 9 گونه دوزیست، 350 گونه انواع پرنده و 63 گونه پستاندار به اثبات رسیده است که متأسفانه در سال های اخیر این جنگل ها که مامن زندگی پلنگ ایرانی و ببر بوده است نیز از وجود این حیوانات تهی شده و در معرض انقراض قرار گرفته است بنابراین علاقه مندان به جنگل گردی برای گردش در مناطق جنگلی باید از حیات وحش منحصربه فرد این مناطق محافظت نمایند.

دوستداران و علاقه مندان به جنگل گردی در مناطق شمالی برای یک گردش هیجان انگیز در دامان طبیعت بکر می توانند به جنگل های دالخانی با حال و هوایی مه آلود، جنگل النگدره در جاده منتهی به ناهارخوران گرگان، جنگل سی سنگان، جنگل ناهارخوران، جنگل سراوان در جاده رشت، جنگل های هیرکانی که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده، مراجعه نموده و گردشی هیجان انگیز در دامان طبیعت را تجربه نمایند.

بهترین محل برای اقامت علاقمندان به دریا

در کنار علاقه مندان به جنگل گردی نیز افرادی که گذراندن اوقات در مناطق ساحلی را می پسندند نیز می توانند در جوار دریا و ساحل زیبای شمال کشور اوقات خوشی را سپری نمایند زیرا در حال حاضر با فعالیت وبسایت ها و پلتفرم های فعال در حوزه اجاره اقامتگاه زمینه اجاره ویلای ساحلی در شمال فراهم شده تا علاقه مندان به منظره دریا نیز بتوانند به اجاره ویلای ساحلی در نقاط مختلف شمال کشور پرداخته و طلوع و غروب زیبای دریا را مشاهده نموده و حسی فراموش ناشدنی را داشته باشند.

اما علاوه برآن افرادی که به هر دلیل قادر به اجاره اقامتگاه در شمال کشور نیستند نیز می توانند با استفاده از این اپلیکیشن ها و وبسایت ها اقدام به اجاره ویلای استخردار در مناطق مختلف شمال کشور حتی عروس ایران رامسر نموده و علاوه بر استفاده از طبیعت جنگلی و زیبا از شنا در استخر شخصی ویلای خود لذت ببرند.

در بین این وبسایت ها و اپلیکیشن ها مسافرانی که تمایل به اجاره سوئیت و ویلا در شمال و حتی ویلای استخردار در رامسر و سایر مناطق شمالی کشور را دارند نیز می توانند برای شروع سفری جذاب و بی دغدغه قبل از سفر به سامانه هوشمند اتاقک مراجعه نموده و از وبسایت و اپلیکیشن این مجموعه با آنالیز کامل اقدام به رزرو ویلاهای ساحلی و استخردار نموده و با خیالی آسوده سفر به سمت مقصد خود را شروع نمایند.

بنابراین علاقه مندان به طبیعت جنگلی و دریا به راحتی قادر به اجاره ویلا و سوئیت در تمامی مناطق کشور از جمله رامسر خواهند بود و از هر دو منظره این مناطق بهره مند خواهند شد و پس از یک روز پرهیجان و دل انگیز اقامتی سرشار از آرامش را خواهند داشت.

اما مسافران و گردشگرانی که در ایام کرونا نگران سلامتی خود و اعضای خانواده و دوستان هستند نیز با استفاده از وبسایت و پلتفرم اتاقک می توانند اقامتگاه های پاک در این سامانه را رصد نموده و اقامتگاهی با اصولی بهداشتی و ضدعفونی شده را برای اقامت خود اجاره نمایند.

این سامانه علاوه بر این امکانات با فراهم کردن واحد پشتیبانی خود به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مسائل احتمالی در مورد اقامتگاه مسافران است تا مسافران بدون نگرانی از اقامتی مطلوب برخوردار باشند.

این در حالی است که با فعالیت اتاقک بر روی اقامتگاه های کم هزینه نیز شرایطی فراهم شده که مسافران علاقه مند به اجاره ویلای ساحلی در شمال و حتی ویلای استخردار در رامسر و نقاط دیگر مناطق شمالی کشور به سهولت به مشاهده ویلاهای مالی پرداخته و سفری کم هزینه را داشته باشد به همین دلیل می توان گفت که زمینه بهترین انتخاب برای اقامت در شمال برای مسافران فراهم می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1550

به "تفریح در جنگل و دریا را با اجاره ویلای ساحلی و استخردار در شمال تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح در جنگل و دریا را با اجاره ویلای ساحلی و استخردار در شمال تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید