خط و نشان سرمربی بحرین قبل از دور برگشت انتخابی جام جهانی

به گزارش مجله جاودان، سرمربی تیم ملی بحرین اظهار داشت این تیم آماده می شود تا هر 9 امتیاز 3 دیدار بعدی خود در انتخابی جام جهانی از جمله بازی با ایران را به دست بیاورد.

خط و نشان سرمربی بحرین قبل از دور برگشت انتخابی جام جهانی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بحرین قهرمان غرب آسیا و جام خلیج (فارس) توانست در دیداری مهم در انتخابی جام جهانی ایران را در گروه C مقدماتی آسیا شکست دهد تا در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرد.

با شروع مسابقات مقدماتی آسیا در ماه ژوئن ، سوسا معتقد است که رقبای گروه اکنون آنها را با نگاهی متفاوت می بینند و تیمش اکنون از حریفان خود فاصله دارد.

سوسا به رسانه های محلی گفت: من فکر می کنم مخالفان ما را بهتر می بینند و احترام بیشتری نسبت به آنچه قبلاً داشتند خواهند داشت. اکنون فکر می کنم آنها با احترام ما را می بینند. آنها دوست دارند مقابل ما بازی کنند و می دانند که برای شکست دادن ما مسائل زیادی خواهند داشت.

بحرین سه مسابقه در رقابتهای گروه C خود دارد که ابتدا برابر و در ادامه باید با ایران و هنگ کنگ روبرو شود.

سوسا امیدوار است که تیمش مقاومت خود را برای صعود به مرحله سوم مقدماتی نشان دهد.

سوسا ادامه داد: اگر آنچه را که می خواهیم از بازی اول مقابل کامبوج بدست نیاوریم ، دستیابی به بقیه سخت خواهد بود. ما باید بر روی بازی خود تمرکز کنیم. ما برای زمان شروع مسابقات مقدماتی آمادگی بیشتری خواهیم داشت. مهمترین بازی اولین مسابقه خواهد بود. بعد از آن ما به فکر بازی دوم خواهیم بود. اگر اتفاقی مغایر با ایده های ما رخ دهد ، ما باید به مبارزه ادامه دهیم. ما برای همه چیز آماده خواهیم بود ، اما این فوتبال است و در برابر مهمترین تیمهای این بخش از جهان بازی خواهیم کرد. ما با آنها می جنگیم. ما می جنگیم و همه کار می کنیم تا در سه بازی که انجام خواهیم داد ، 9 امتیاز بگیریم ، اما مطمئناً اگر در هر بازی اشتباه کنید ، مسائل بیشتری برای رسیدن به اهدافمان به وجود می آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1543

به "خط و نشان سرمربی بحرین قبل از دور برگشت انتخابی جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان سرمربی بحرین قبل از دور برگشت انتخابی جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید