عراق از ایران ترس دارد، باید صد درصد برنده بشویم

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند درباره تقابل تیم ملی فوتبال ایران و عراق و اینکه عراق همیشه تیم کشورمان را اذیت کرده است، گفت: مسلما آنها هم از ما ترس دارند. ما تیم خوبی داریم. با کادر فنی، تیم هجومی داریم. الان باید برای برد برویم. بازی بحرین را باختیم و نیاز صد درصد به برد مقابل عراق داریم. بچه ها از نظر روحی و روانی عالی هستند.

عراق از ایران ترس دارد، باید صد درصد برنده بشویم

دروازه بان تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال که آیا دیر شروع شدن تمرینات تاثیری در عملکرد ایران نخواهد داشت؟ شرح داد: فکر نمی کنم. آقای ویلموتس فکر خوبی کرده است. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور بازیکنان بیشتری در تیم ملی دارند و ویلموتس می خواست ملی پوشان این تیم ها استراحت کنند. الان بازیکنان آماده هستند.

بیرانوند درباره تقابلش با بشار رسن در تیم عراق و اینکه آیا می تواند پنالتی هافبک پرسپولیس را بگیرد؟ یادآور شد: تا جایی که می دانم بشار پنالتی زن اول عراق نیست. تمام تمرکزم را می گذارم. نیاز به برد داریم و صد درصد برای برد می رویم.

وی در خصوص اینکه آیا هنوز نامزد بهترین بازیکن سال آسیا است؟ یادآور شد: به گوشم رسیده است که حدود 21 آذر برترین های فوتبال آسیا انتخاب می شوند. الان تمرکزم روی بازی با عراق است تا برنده شویم. اگر اتفاقی رخ بدهد، لیست برترین ها را انتخاب می کنند. من هم شنیده ام که در این لیست هستم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال در پایان در خصوص مسائل مالی مارک ویلموتس و تاثیر این مسائل روی عملکرد این مربی، گفت: فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد. ویلموتس خیلی روحیه دارد. او از روز گذشته هم خشنود و سرحال بود. ویلموتس الان با تمام کادر فنی اش است. اردوی قبل مربی دروازه بانها را نداشتیم ولی الان او به تیم ملی اضافه شده. می دانم که بازی سختی داریم. از لحاظ مالی هم اگر اتفاقی افتاده، آقای تاج زحمتش را کشیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 575

به "عراق از ایران ترس دارد، باید صد درصد برنده بشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق از ایران ترس دارد، باید صد درصد برنده بشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید