مرعشیان: خللی در برنامه های کشتی ایجاد نشده است، تمام هدف مان میزبانی خوب از جام تختی است

به گزارش مجله جاودان، رئیس هیئت کشتی استان خوزستان گفت: حمید بنی تمیم با قدرت کارها را پیش می برد و خللی در برنامه های کشتی ایجاد نشده، همه ما منتظر پاسخ وزارت ورزش برای مشخص زمان ثبت نام از کاندیداها هستیم.

مرعشیان: خللی در برنامه های کشتی ایجاد نشده است، تمام هدف مان میزبانی خوب از جام تختی است

سیدحسین مرعشیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام بین المللی تختی در روزهای پنجشنبه و آدینه هفته جاری در اندیمشک گفت: سالن تازه تاسیس شهید سروندی آماده بهره برداری است و می خواهیم اولین مسابقه ای که در این سالن برگزار می گردد، کشتی باشد. این روزها به شدت در این سالن مشغول کار هستند تا کارهای نهایی برای میزبانی از تیم های داخلی و خارجی انجام گردد. این سالن حدودا 2 هزار نفری است و پیش بینی ما این است که تماشاگران زیادی برای جام تختی به سالن بیایند.

وی همچنین از برنامه این هیئت برای تجلیل از پیشکسوتان این استان اطلاع داد و گفت: طی دو روز پنجشنبه و آدینه از 20 تن از پیشکسوتان استان خوزستان از جمله غلامرضا قصاب، حبیب کاکاحاجی، عبدالرسول ممتازان، کبابی، قیطاسی، غفوری و ... تجلیل خواهیم کرد.

رئیس هیئت کشتی خوزستان در خصوص بلاتکلیف بودن مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی نیز توضیح داد: حمید بنی تمیم دارد با قدرت کارها را پیش می برد و خللی در برنامه های کشتی ایجاد نشده، به وزارت ورزش هم نامه زده شده و همه ما منتظر پاسخ آنها برای مشخص زمان ثبت نام از کاندیداها هستیم. ما هم در خوزستان فعلا تمام ذهن و فکرمان درگیر جام تختی است و اصلا نمی دانیم روز و شب مان چطور می گذرد. می خواهیم جام بین المللی تختی را به نحو احسن برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 140

به "مرعشیان: خللی در برنامه های کشتی ایجاد نشده است، تمام هدف مان میزبانی خوب از جام تختی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرعشیان: خللی در برنامه های کشتی ایجاد نشده است، تمام هدف مان میزبانی خوب از جام تختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید