نخستین قطار گردشگری داخل استانی در کرمان راه اندازی شد

به گزارش مجله جاودان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از راه اندازی نخستین قطار گردشگری داخل استانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، راه آهن و دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق کرمان اطلاع داد.

نخستین قطار گردشگری داخل استانی در کرمان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز پنجشنبه 15 شهریور 97 با بیان اینکه نخستین قطار گردشگری داخل استانی به مقصد شهرهای گردشگری راین و بم راه اندازی گردیده است، اضافه نمود: این قطار گردشگری برای نخستین بار در استان کرمان راه اندازی گردیده و اولین تور گردشگری آن هفته گذشته به مقصد شهر راین برگزار گردید.

او با اشاره به اینکه برای قطار گردشگری داخل استانی کرمان تورهای یک و دو روزه تعریف گردیده است، اظهار کرد: مسافران این قطار با جاذبه های طبیعی و تاریخی واقع در مسیر ریلی شهرهای بم و راین آشنا می شوند.

فرخی با بیان اینکه استان کرمان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و تنها تعدادی از آنها در مسیرهای ریلی واقع گردیده اند، توضیح داد: در تلاشیم برای دیگر مناطق تاریخی و گردشگری دارای مسیر ریلی نیز این طرح اجرا گردد.

او در انتها گفت: هدف از راه اندازی قطار گردشگری داخل استانی در کرمان شناساندن جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این خطه از کشورمان ابتدا به مردم این استان و سپس به گردشگران داخل و خارج از کشور است که امیدواریم با استقبال علاقه مندان روبرو گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 35

به "نخستین قطار گردشگری داخل استانی در کرمان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین قطار گردشگری داخل استانی در کرمان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید