پاکدل: از این لحظه همه برنامه ها برای تیم های ملی هندبال است، با جدیت پیگیر انتخاب سرمربی هستیم

به گزارش مجله جاودان، رئیس فدراسیون هندبال گفت: لیگ سال جاری به سرانجام رسید و همه برنامه ها از این لحظه به بعد برای تیم های ملی خواهد بود.

پاکدل: از این لحظه همه برنامه ها برای تیم های ملی هندبال است، با جدیت پیگیر انتخاب سرمربی هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا پاکدل در مورد برگزاری سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال گفت: سال جاری شرایط سخت و جدیدی را تجربه کردیم. یکی از سخت ترین رویدادها را در 5 ماه گذشته داشتیم و باشگاه ها و فدراسیون به دلیل شیوع کرونا تحت فشار بودند. برگزاری بازی ها به صورت متمرکز یک تجربه جدید بود و خوشحالم یک حسن ختام خوب و یک فینال زیبا، فنی و جوانمردانه را داشتیم. لیگ سال جاری به خاتمه رسید و همه برنامه ها از این لحظه به بعد برای تیم های ملی خواهد بود.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد فشردگی لیگ گفت: سال جاری شرایط دست خودمان نبود. ما برنامه ریزی می کردیم اما کرونا در پیک دوم و سوم قرار می گرفت و مجبور بودیم برنامه ها را تغییر دهیم و این امر اجتناب ناپذیر بود.

پاکدل تاکید نمود: مرحله آخر لیگ به دلیل اردوها و حضور تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود اردیبهشت ماه برگزار گردد اما باشگاه ها درخواست داشتند به دلیل فرسایشی شدن لیگ، این فصل تا خاتمه سال 1399 به اتمام برسد. ما هم به احترام باشگاه ها که بازوان توانمند فدراسیون هستند جلسه ای گذاشتیم و به این توافق رسیدیم که لیگ قبل از خاتمه سال تمام گردد. اگر چه تیم جوانان مقداری از برنامه های خود عقب ماند اما به احترام باشگاه ها کوشش کردیم لیگ تمام گردد.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد سرمربی تیم ملی هندبال گفت: انتخاب سرمربی را به جد، پیگیری می کنیم و قبل از خاتمه سال حتما آن را به نتیجه می رسانیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1516

به "پاکدل: از این لحظه همه برنامه ها برای تیم های ملی هندبال است، با جدیت پیگیر انتخاب سرمربی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: از این لحظه همه برنامه ها برای تیم های ملی هندبال است، با جدیت پیگیر انتخاب سرمربی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید