چگونه لباس بپوشیم که قد بلند به نظر برسیم؟

به گزارش مجله جاودان، اگر می خواهید قد بلند به نظر برسید و شیک پوش تر از همواره باشید، ضروری است نکاتی را بدانید و طبق آن استایل خود را انتخاب کنید.

چگونه لباس بپوشیم که قد بلند به نظر برسیم؟

فاکتور قد تا حد زیادی ژنتیکی است و شاید با اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی تا دوره بلوغ بتوان تا حدودی بر فرایند آن تاثیر گذاشت. این در حالی است که عمل جراحی افزایش قد هم دردسرهای خاص خودش را دارد. با این تفاسیر به نظر می رسد بهترین گزینه، آگاهی از نکات و ترفندهای درست لباس پوشیدن است. در این مطلب خبرنگاران به شما خانم های عزیز می گوییم برای اینکه قدبلند به نظر برسید، باید چه بپوشید. پس اگر چگونه قد بلند به نظر برسیم سوال پرتکرار شما هم هست، با ما همراه باشید.

شلوار جین دم پا گشاد

شلوارهای دم پا گشاد کلاسیک، قد را بلندتر و پاها را کشیده تر نشان می دهند؛ به خصوص زمانی که دمپای شلوار تا روی پاشنه کفش باشد و جوراب ها را کاملا بپوشاند. این در حالی است که هرچه شلوار شما تنگ تر و چسبیده تر باشد، پاها کوتاه تر و چاق تر به نظر می رسند. اگر می خواهید بلوز و شلوار بپوشید، بهتر است بلوز و شلوار هم رنگ بپوشید؛ به این ترتیب بدن شما یک دست به نظر می رسد و با ایجاد خطای دید در بیننده، قدبلندتر، لاغرتر و ظریف تر به نظر می رسید.

انتخاب دامن

طبق دستور العمل مدهای قدیمی، دامن های بلند و به اصطلاح ماکسی، مناسب خانم های قدبلند است؛ اما ترفندهای مد و فشن مدرن می گوید که خانم های کوتاه قد با دامن های بلند، قدبلندتر به نظر می رسند و بهتر است که این دامن ها را در کمد لباس خود داشته باشند. دامن های ماکسی یا پیراهن های ماکسی راسته را با کفش پاشنه بلند ست کنید.

از سوی دیگر دامن های فون بدن شما را کشیده تر نشان می دهند. علاوه بر این چون دامن های کوتاه (تا بالای زانو) بخش بیشتری از پا را نشان می دهند، باعث می شوند بلندتر و کشیده تر به نظر برسید.

قد مانتو و بارانی

اگر قد چندان بلندی ندارید، کت ها و مانتوهای خیلی بلند شما را کوتاه تر از آنچه هستید، نشان می دهند؛ بنابراین بهترین انتخاب برای شما مانتو و بارانی های روی زانو و کاملا اندازه است. یک انتخاب ایده آل دیگر برای شما انتخاب مانتوهایی با دامن فون است که با ایجاد خطای دید، قد را بلندتر نشان می دهند. بهتر است از پوشیدن مانتو و پالتوهای دارای دو ردیف دکمه روبه روی هم یا به اصطلاح چهار دکمه اجتناب کنید؛ این سبک روپوش شما را چاق و کوتاه می نماید. از مانتو و پالتوهایی که یک ردیف دکمه دارند بهره ببرید.

کفش پنجه باریک و پاشنه بلند

در خصوص انتخاب کفش های پاشنه بلند خوشبختانه بیشتر خانم ها تخصص دارند؛ اما مسئله این است که به جز سایز پاشنه، توجه به پنجه کفش هم امری حیاتی است. بهتر است کفش هایی با پنجه باریک و رویه کوتاه انتخاب کنید تا پاهایتان کشیده تر به نظر برسد. می دانستید کفش های خال خالی در کشیده تر نشان دادن پاها مؤثرند؟

مدل موی مناسب

اگر موهایتان بلند است اما از شانه هایتان پایین تر نمی آید، بهترین مدل برای شما مدل موی جمع شده بالای سر است. وقتی موهایتان را بالای سرتان جمع می کنید، به قدتان یک تا دو سانت اضافه می گردد.

لباس راه راه

بلوز، پیراهن و شلوارهای راه راه با خط های عمودی با ایجاد خطای دید قد شما را کشیده تر می نمایند. لباس های راه راه از جمله لباس هایی هستند که در فصول بهار و زمستان بسیار پر طرفدارند و دستتان را برای انتخاب باز می گذارند.

انتخاب کیف

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه کیفی انتخاب کنیم که قد بلند به نظر برسیم. کیف عظیم دستتان نگیرید؛ کیف های عظیم قد شما را کوتاه تر نشان می دهند و در واقع قدتان را پنهان می نمایند. بهتر است از کیف های کوچک و جمع و جور بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با مدل لباس های 2020، مدل لباس مجلسی زنانه و دخترانه 2020 را مطالعه کنید.

با خواندن این نکات جواب سوال چگونه قد بلند به نظر برسیم را می گیرید و می توانید ظاهری بلندتر و خوش تیپ تر داشته باشید؛ اما در نهایت یادتان نرود خودتان را همان طور که هستید دوست داشته باشید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 889

به "چگونه لباس بپوشیم که قد بلند به نظر برسیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه لباس بپوشیم که قد بلند به نظر برسیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید