کمبود هتل حوزه گردشگری کرمانشاه را آزار می دهد

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران/کرمانشاه رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری استان کرمانشاه گفت: کمبود هتل در کرمانشاه، حوزه گردشگری این دیار را آزار می دهد.

کمبود هتل حوزه گردشگری کرمانشاه را آزار می دهد

اگر علاقمند به سفر با بهترین آژانس مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمد کاویانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهارکرد: کمبود هتل در سراسر کشور یک تهدید جدی برای توسعه گردشگری است و این کمبود بصورت شدیدتر در استان کرمانشاه احساس می شود.

وی اضافه نمود: در استان کرمانشاه در خود مرکز استان هم با کمبود هتل مناسب و استاندارد دو و سه ستاره روبرو ایم، چه برسد به شهرستانها که اوضاع بسیار بدتری دارند.

این فعال گردشگری استان کرمانشاه گفت: اغلب شهرستانهای استان کرمانشاه یا فاقد هتلند یا هتل های آنها استاندارد نبوده و جوابگوی احتیاج گردشگران داخلی و خارجی نیست.

کاویانی مقدم اظهارکرد: برای توسعه گردشگری همه می دانیم که داشتن زیرساخت از ضروریات است و در این میان هتل و اماکن اقامتی مناسب اصلی ترین زیرساخت مورد احتیاج برای توسعه گردشگری است.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری استان کرمانشاه گفت: اگر قصد توسعه گردشگری استان و منطقه را داریم باید قبل از هرچیز زیرساخت های آن را فراهم کنیم و به فکر ساخت هتل در مرکز استان و سایر شهرستانها باشیم.

وی یادآور شد: از دیگر مسائل و معضلات پیش روی توسعه گردشگری استان به ویزه در امر توسعه گردشگری خارجی نبود سرویس های بهداشتی مناسب و فرنگی در استان است.

کاویانی مقدم اظهار داشت: البته این مشکل و معضل بازهم تنها به کرمانشاه برنمی شود و در سایر استانهای کشور نیز تقریبا اوضاع به همین شکل است.

وی اظهار داشت: این دو معضل (کمبود هتل و نبود سرویس بهداشتی مناسب) به همراه بعضی دیگر از موارد باعث شده که کرمانشاه مقصد گردشگری نباشد و اگر گردشگران به این دیار می آیند، تنها به قصد عبور از کرمانشاه باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 698

به "کمبود هتل حوزه گردشگری کرمانشاه را آزار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود هتل حوزه گردشگری کرمانشاه را آزار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید