گلکسی اس 24، این گوشی پرچمدار نو سامسونگ است

به گزارش مجله جاودان، دیجیاتو نوشت: سامسونگ برای معرفی سری گلکسی S24 آماده می گردد و انتظار می رود کره ای ها اواخر دی ماه از این محصولات رونمایی نمایند. حالا گلکسی S24 اولترا پیروز به کسب تأییدیه جدیدی شده است که می تواند شایعات مبنی بر معرفی زودهنگام نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ را تأیید کند.

گلکسی اس 24، این گوشی پرچمدار نو سامسونگ است

گوشی های سری گلکسی اس 24 مانند نسل قبلی شامل مدل های استاندارد، پلاس و اولترا می گردد. در ماه سپتامبر این گوشی ها پیروز به کسب تأییدیه 3C شدند و حالا گلکسی اس 24 اولترا تأییدیه BIS هند را دریافت نموده است.

کسب تأییدیه به وسیله گلکسی S24 اولترا

گلکسی اس 24 اولترا با شماره مدل SM-S928B پیروز به کسب تأییدیه هند شده است و انتظار می رود در بازار جهانی با همین شماره مدل عرضه گردد. کسب این تأییدیه اگرچه نشان دهنده عرضه نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ در هند است، اما تکمیل توسعه این محصولات موضوع مهم تری محسوب می گردد. با توجه به این موضوع باید منتظر معرفی سری گلکسی S24 در آینده نه چندان دور باشیم.

طبق شایعات، گلکسی اس 24 اولترا با نمایشگر امولد با حداکثر روشنایی 2500 نیت از راه می رسد و قدرت آن را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تأمین می نماید. این گوشی هوشمند احتمالاً در بالاترین نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت.

گفته می گردد گلکسی S24 اولترا دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی به همراه دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری خواهد داشت. بعلاوه انرژی آن را یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی تأمین خواهد نمود.

درحالی که شایعات از عرضه انحصاری گلکسی S24 اولترا با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 خبر می دهند، دو مدل دیگر احتمالاً با دو تراشه از راه می رسند. ظاهراً با توجه به بازار هدف، گلکسی S24 و S24 پلاس با چیپ های اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 به فروش خواهند رسید.

انتظار می رود در هفته های آینده شاهد انتشار شایعات و گزارش های بیشتری درباره گوشی های سری گلکسی اس 24 باشیم.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آذر 1402 بروزرسانی: 3 آذر 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2319

به "گلکسی اس 24، این گوشی پرچمدار نو سامسونگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 24، این گوشی پرچمدار نو سامسونگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید