آب در مناطقی از شیراز قطع می گردد

به گزارش مجله جاودان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار داشت: به علت تعمیرات خط انتقال آب رسانی از سد درودزن به شیراز آب در این شهر از ساعت 21 یکشنبه اول دی ماه تا ساعت 21 دوشنبه دوم دی ماه قطع خواهد شد یا با افت فشار روبرو می گردد.

آب در مناطقی از شیراز قطع می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز استان فارس در اطلاعیه روز یک شنبه گفت: قطع آب یا افت فشار در مناطق شمال شیراز شامل اکبرآباد، رکن آباد، جوادیه، پردیس، زیبا شهر، جنوب شیراز شامل کوی گلشن، شهرکهای احمدآباد، فرهنگیان، جانبازان پشت باغ جنت و شهرک های جنوب کمربندی حدفاصل پشت بلوار میثم شمالی رخ خواهد داد.

همچنین این اطلاعیه می افزاید بلوار معالی آباد، گلدشت معالی آباد، شهرک صداوسیما، شهرک باهنر، شهرک عرفان، بلوار میرزای شیرازی حدفاصل زیرگذر میلاد تا چهارراه معالی آباد، خیابان میرزای شیرازی شرقی حدفاصل چهارراه معالی آباد تا میدان قصر دشت و بلوار فرهنگ شهر نیز در ساعت های یادشده با افت فشار یا قطع آب روبرو می گردد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز در این اطلاعیه یادآور شد: همچنین شهرک های سجادیه سیمان، والفجر، بیمارستان های خلیلی، نمازی، مادر و کودک، بعثت، دنا، کوثر، امیر و تمامی فرعی های مربوطه با قطع موقت و یا افت فشار آب روبرو خواهند شد.

با اتمام و بهره برداری از طرح خط دوم آب رسانی از سد درودزن به شیراز، میزان تامین آب این کلان شهر از این سد به 70 درصد خواهد رسید. سد درود زن در شمال شیراز و در شهرستان مرودشت قرار گرفته است و حدود 30 درصد از آب شیراز را اکنون تامین می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 667

به "آب در مناطقی از شیراز قطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب در مناطقی از شیراز قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید