شروع ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی از امروز

به گزارش مجله جاودان، ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات علمی دانشگاه ها بر اساس بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز (15 بهمن ماه) شروع می گردد و به مدت دو هفته ادامه دارد.

شروع ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی از امروز

به گزارش خبرنگاران، بر اساس برنامه زمان بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان بهمن 1397، دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی از 19 دی ماه به مدت 8 روز فرصت داشتند احتیاج خود را برای جذب هیأت علمی جدید به وزارت علوم اعلام نمایند.

پس از اعلام احتیاج دانشگاه ها به جذب هیأت علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از 29 دی تا 6 بهمن ماه به مدت 7 روز فرصت داشتند تا اعلام احتیاج و تخصیص ظرفیت دانشگاه ها را آنالیز نمایند و پس از این فرایند نیز دانشگاه ها مجدد تا 14 بهمن یعنی به مدت 7 روز فرصت داشتند ارزیابی مرکز نظارت را آنالیز نموده و با درخواست خود تطبیق دهند.

مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از امروز 15 تا 30 بهمن 97 فراخوان جذب را اعلام نموده و متقاضیان جذب در این زمان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و دانشگاه ها از 4 اسفند 97 تا 20 خرداد 98 فرصت دارند تا به درخواست ها رسیدگی نمایند.

در نهایت پرونده های مربوط به فراخوان بهمن ماه 97 از 21 خرداد تا 31 تیر در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم آنالیز و نتایج آن اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 149

به "شروع ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید