ویزای کانادا: 10 علت برای تحصیل در تورنتو کانادا

به گزارش مجله جاودان، در کنار انتخاب دانشگاه، انتخاب شهر مناسب برای تحصیل یکی از مواردی است که بایستی به وسیله دانشجویان مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله به آنالیز 10 علت برای تحصیل در تورنتو کانادا می پردازیم. کشور کانادا به اسم یکی از مقاصد محبوب تحصیلی در دنیا دارای شهرهای دانشجویی متعددی است. در این مقاله 10 علتی که شهر تورنتو را به یک مقصد مناسب برای تحصیل و زندگی تبدیل می­کند، آنالیز می­کنیم:

ویزای کانادا: 10 علت برای تحصیل در تورنتو کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

  • دانشگاه تورنتو

سیستم آموزشی کانادا به علت کیفیتش مشهور است. در بین استان­های کانادا استان انتاریو، دانشگاه­ها و کالج­های درجه یک را در خود جای داده است. یکی از این دانشگاه­های برتر، دانشگاه تورنتو است. این دانشگاه در سال 2019 بر اساس رتبه­بندی دانشگاه­های دنیا QS رتبه­ی 29 را در بین دانشگاه­های دنیا به خود اختصاص داده است. علاوه بر کیفیت بالای آموزش و تحقیقات در این دانشگاه، در رده­بندی برترین شهرهای دانشجویی در دنیا تورنتو رتبه­ی 13 را به خود اختصاص داده است که این امر موجب شده این شهر همیشه مقصد بسیاری از دانشجویان دنیا باشد.

  • فرهنگ

دانشجویان رشته­های هنر ممکن است نیویورک، سانتافه یا سان فرانسیسکو را به اسم کانون­های فرهنگی در آمریکای شمالی تصور نمایند ولی تورنتو صحنه­ی هنری پر رونق خود را دارد. در این شهر سالانه 70 جشنواره فیلم و تئاتر موزیکال برادوی برگزار می­شود و بیش از 200 اثر هنری و آثار تاریخی عمومی دارد. این شهر سومین مرکز فراوری فیلم در آمریکای شمالی است و همین امر این شهر را برای دانشجویان بین­المللی مجذوب کننده می­کند.

  • تنوع فرهنگی

آیا می­دانستید 50 درصد از ساکنین تورنتو کانادا در این شهر متولد نشده­اند؟ در حقیقت، تورنتو یکی از متفاوت­ترین مکان­های دنیا به اسم نماینده­ی 200 ملیت و 160 زبان زنده­ی دنیا است. این یک مزیت عظیم برای دانشجویان بین­المللی است؛ چراکه شما نه تنها افرادی از کشور و فرهنگ خود را در دانشگاه، بلکه در محله­های مختلف این شهر هم خواهید یافت. این شهر میزبان جمعیت قابل توجهی از افراد با ملیت­های یونانی، چینی، هندی، لهستانی، ایتالیایی و فیلیپینی است.

  • غذای عالی

یکی از مزایای برخورداری از جمعیت چندملیتی، تنوع غذایی است. تورنتو زمانی بیشتر به خاطر صدف­هایش معروف بود، اما در حال حاضر دارای غذاهای دریایی معروف از آب ارگانیک گرفته تا ساندویچ-بستنی! است. جشنواره سالانه غذایی Taste of Danforth اثباتی برای غذاهای عالی محلی است که به وسیله مهاجران به وجود آمده است. در این بین برترین غذاها متعلق به ملیت­های چینی، ایتالیایی و پرتغالی است.

  • PATH

تورنتو یک شهر سرد و برفی است؛ اما یک جایگزین عالی برای پیاده­ روی در سرما در تورنتو وجود دارد: PATH. PATH طولانی­ ترین پیاده­روی زیرزمینی عابر پیاده در دنیا است که به وسیله­ی آن شما می­ توانید 30 کیلومتر از این شهر را که شامل مغازه­ها، سالن­های سینما و سایر خدمات آسایشی است، به راحتی طی کنید. PATH بعلاوه هتل­ها، ساختمان­های دولتی، ایستگاه­های مترو و ساختمان­های اداری را به هم متصل می­کند. در کنار همه­ی این موارد مهم­ترین ویژگی این پیاده­رو ارتباط با جاده و راه­آهن است تا در هر مکانی که از پیاده­روی خسته شدید، بتوانید به وسیله سایر وسایل نقلیه به راه خود ادامه دهید.

  • شهروند کانادا شوید!

اگر دوست دارید پس از تحصیل در دانشگاه ساکن کشور کانادا و شهر تورنتو شوید می­توانید به وسیله برنامه­ی Provincial Nominee Program به راحتی اقامت این کشور را بدست آورید. اگر دانشجوی کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی هستید و با یک پیشنهاد شغلی روبرو شده­اید، به یاد داشته باشید که برای اقامت دائم در کانادا نیازمند داشتن شغل هستید. با داشتن شغل با عایدی مناسب می­توانید برای دریافت اقامت دائم کانادا درخواست دهید.

  • فرصت­های شغلی تورنتو

شهر تورنتو در رده­ی پربازده­ترین شهرهای کانادا قرار گرفته است و میزبان درصد بالایی از کارمندان دارایی، فناوری و دانش در این کشور است. در مقایسه با سایر استان­های کانادا که همیشه با رشد شغلی دست و پنجه نرم می­نمایند، استان انتاریو و خصوصا شهر تورنتو همیشه از رشد پایدار شغلی برخوردار بوده است.

  • آب و هوا

تورنتو شهری با آب و هوای متغیر است. این شهر دارای زمستان­های سرد و برفی و تابستان­های گرم و مرطوب است. به طوری که میانگین دما در این شهر در فصل تابستان به 27-17 درجه­ی سانتیگراد می رسد. اگر تنوع فصلی را دوست دارید، تورنتو شهر مناسبی برای شما است.

  • مکان آشنا

دانشجویان در شهر تورنتو از مزایای چشم­گیری برخوردار هستند. به علت نزدکی به مرز، دانشجویان به راحتی می­توانند به وسیله مرزهای کانادا و ایالات متحده، سفر نمایند و از منظره ها زیبا لذت ببرند. علاوه بر این اگر می­خواهید شانس خود را برای کارآموزی در یک شرکت عظیم به حداکثر برسانید، تحصیل در این شهر بهتر است. چرا که نزدیکی به شهرهای نیویورک، پنسیلوانیا و میشیگان که به معنای تقاطع فرهنگی دو کشور است، امکان کارآموزی در شرکت­های عظیم و چندملیتی را برای شما فراهم می­کند.

  • دریاچه انتاریو

دریاچه انتاریو با بیش از 300 کیلومتر طول و 1020 کیلومتر خط ساحلی مکانی منحصر به فرد برای مطالعات است. شهر تورنتو هم که در این استان واقع شده است، از این مزیت بی­بهره نیست و مردم این شهر می­توانند از انواع مختلف ورزش­ها و فعالیت­های ساخلی در کنار فرصت بازدید از آبشارهای نیاگارا، یکی از هفت عجایب دنیای طبیعی بهره­مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل و زندگی در شهر تورنتو می­توانید از مشاوره­های تخصصی مشاورین خبرنگاران بهره­ مند شوید.

منبع: استادی پلن
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1782

به "ویزای کانادا: 10 علت برای تحصیل در تورنتو کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "ویزای کانادا: 10 علت برای تحصیل در تورنتو کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: 10 علت برای تحصیل در تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید