آغاز فروش بلیط گردشگری فضایی

به گزارش مجله جاودان، شرکت بلواورجین که در واقع برای دنبال کردن رویاهای فضایی جف بزوس شکل گرفت، به تازگی اعلام کرده فروش بلیط های گردشگری فضایی را به زودی آغاز می کند.

آغاز فروش بلیط گردشگری فضایی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، شرکت بلواورجین که در واقع برای دنبال کردن رویاهای فضایی جف بزوس شکل گرفت، به تازگی اعلام کرده فروش بلیط های گردشگری فضایی آغاز می شود.

تلاش شرکت های آمریکایی برای ایجاد دوره جدیدی از سفرهای تجاری فضایی نتیجه داده و قرار است، توسط راکت فضایی توریستی New Shepard انجام شود.

انتظار می رود بلواورجین جزئیاتی در مورد نحوه خرید صندلی، زمان اولین پرواز و هزینه بلیط را اعلام کند؛ تا پیش از این، این شرکت قصد داشت براساس ارزیابی برنامه های رقیب خود شرکت Virgin Galactic Holdings Inc و ملاحظات دیگر حداقل 200 هزار دلار برای از هر مسافر برای گردش در فضا دریافت کند.

شرکت جف بزوس هفته گذشته بیان نمود، پس از سال ها برنامه ریزی درنهایت به زودی پیش فروش بلیط سفر فضایی آغاز می شود.

در سایت بلواورجین از کاربران خواسته شده نام، ایمیل و تلفن خود را ثبت کنند تا به آنها گفته شود چگونه می توانند بلیت نخستین سفر فضایی توریستی این شرکت را خریداری کنند.

در حالی که به نظر می رسد افراد مشهور و افراد فوق العاده ثروتمند یک بازار اصلی برای گردشگری فضایی هستند، منابع صنعت انتظار دارند که بلواورجین برخی از مولفه های انسان محبت آمیز را در استراتژی بلیط خود لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1670

به "آغاز فروش بلیط گردشگری فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فروش بلیط گردشگری فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید