آماده باش ستاد خدمات سفر شهرستان بیله سوار

به گزارش مجله جاودان، مسوول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار از آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر اطلاع داد.

آماده باش ستاد خدمات سفر شهرستان بیله سوار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، فرنام حامد در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر از آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبرداد و گفت: با توجه به احتمال افزایش سفرهای داخلی به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر، تمهیدات لازم جهت استقبال و ارائه خدمات مورد احتیاج جهت رفاه مسافران پیش بینی شده است.

او اضافه کرد: به همین دلیل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله سوار ضمن ایجاد هماهنگی های لازم بین دستگاه های عضو ستاد، نسبت به استقرار کشیک های نظارتی و پاسخگویی در این ایام به منظور هدایت، رسیدگی به شکایات و نظارت بر تاسیسات و موسسات تحت پوشش از جمله مراکز اقامتی و پذیرایی، مجتمع های پذیرایی بین راهی، و ... اقدام نموده است.

مسوول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار همچنین از آمادگی اماکن اقامتی در این ایام اطلاع داد و گفت: اماکن اقامتی اعم از هتل، مهمانپذیر وخانه مسافر در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران و مهمانان هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 285

به "آماده باش ستاد خدمات سفر شهرستان بیله سوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش ستاد خدمات سفر شهرستان بیله سوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید