استقلال 2 - پدیده 0؛ تثبیت رده سوم

به گزارش مجله جاودان، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود که این بازی با نتیجه 2-0 به سود شاگردان مجیدی تمام شد

استقلال 2 - پدیده 0؛ تثبیت رده سوم

به گزارش خبرنگاران، استقلال پس از دو شکستی که در لیگ برتر مقابل ذوب آهن و پرسپولیس داشت، در دیدار اخیرش پیروز شد به پیروزی برابر صنعت نفت دست پیدا کند تا بازی ها را امیدوارانه تر ادامه دهد ولی آنها برای کم کردن فاصله امتیازی با سپاهان و پرسپولیس و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، باید امروز مقابل پدیده به برتری می رسیدند ولی در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما در نیمه دوم عملکرد هجومی بهتری ارائه دادند و توانستند با گل های آرمان رمضانی و مهدی قایدی از سد شاگردان مهدی رحمتی عبور کنند و ضمن ثبیت جایگاهشان در رتبه سوم، 40 امتیازی شوند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (88 آرش داجلیری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور (46 محمد دانشگر)، وریا غفوری (46 مهدی قائدی)، محمد نادری (3+90 متین کریم زاده)، آرمان رمضانی (75 سعید مهری)، ارسلان مطهری

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان دوست (59 حسام پورهاشم)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (59 صادق بابا احمدی)، امیرحسن جعفری، امین قاسمی نژاد، امیرحسین کریمی (83 محمد محمدزاده)، مهرداد بایرامی (68 احمد الجبوری)، عرفان معصومی

سرمربی پدیده: سید مهدی رحمتی

شرح گل ها:

استقلال 1 - پدیده 0 (دقیقه 48: آرمان رمضانی): مهدی قایدی با حرکت تکنیکی تا پشت محوطه جریمه پدیده پیش رفت که پاس پشت پای زیبای او را آرمان رمضانی با شوت پای چپ تماشایی به کنج دروازه فرستاد تا گل اول استقلال به ثمر برسد.

استقلال 2 - پدیده 0 (دقیقه 15+90: مهدی قایدی): ضد حمله سریع بازیکنان استقلال از جناح راست زمین را امیرارسلان مطهری با پاس در عرض به مهدی قایدی رساند و او را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او با ضربه فنی بغل پا دروازه پدیده را باز کند.

لحظات حساس:

دقیقه 2: شوت راه دور جعفری در اختیار حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه 4: ارسلان مطهری با وجود عبور از میلاد فراهانی نتوانست از زاویه بسته کار خاصی انجام دهد تا توپ به بیرون برود.

دقیقه 23: شوت راه دور مرادمند دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پدیده راهی اوت شد.

دقیقه 34: مهرداد بایرامی با فرار سریع از سد مدافعان استقلال عبور کرد و به خوبی از کنار مرادمند رد شد که شوت تماشایی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 35: جعفری به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد که شوت او دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 45: ضد حمله سریع استقلال نزدیک بود این تیم را به گل اول برساند که سرتوپ و شوت محکم وریا غفوری را احسان حسینی با تکل عالی و به موقع دفع کرد تا در ادامه میلاد فراهانی توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 3+45: ارسال زیبای مهدی پور و ضربه سر ارسلان مطهری در آستانه ورود به دروازه پدیده را علی نعمتی با دفع توپ دیدنی از روی خط بیرون کشید تا استقلال به گل نرسد.

دقیقه 3+45: شوت راه دور یزدانی با پای چپ دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پدیده رد شد.

دقیقه 51: شوت فنی مهدی قایدی از روی ضربه ایستگاهی نزدیک بود پس از برخورد به زمین وارد دروازه پدیده شود که فراهانی توپ را به کرنر دفع کرد.

دقیقه 52: ضربه سر مرادمند روی توپ ارسالی از کرنر از طریق قایدی تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت.

دقیقه 55: شوت محکم فلاحیان از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال رد شد.

دقیقه 61: ارسال دانشگر می توانست گل دوم استقلال را به همراه داشته باشد که سیاوش یزدانی از این موقعیت استفاده نکرد و ضربه سر او از مقابل دروازه پدیده بی دقت به بیرون رفت.

دقیقه 62: شوت ارسلان مطهری را میلاد فراهانی به خوبی با پا دفع کرد.

دقیقه 63: قاسمی نژاد اجازه نداد استقلال گل دوم را بزند و ضربه سر مهاجم آبی ها را به کرنر زد.

دقیقه 64: ضربه راه دور صادق صادقی بی دقت بود و از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 69: شوت امین قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه بی حاصل بود و از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 75: پیشروی قاسمی نژاد تا پشت محوطه جریمه استقلال و شوت پای چپ او بی حاصل بود و به اوت رفت.

دقیقه 11+90: علی نعمتی نزدیک بود گل تساوی پدیده را بزند که شوت او در مقابل دروازه استقلال به تیرک عمودی اصابت کرد و با بدشانسی او تبدیل به گل نشد.

دقیقه 15+90: شوت روی پای تماشایی صادقی از پشت محوطه جریمه پس از واکنش حسین حسینی به تیرک افقی دروازه استقلال اصابت کرد و دفع شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1728

به "استقلال 2 - پدیده 0؛ تثبیت رده سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 2 - پدیده 0؛ تثبیت رده سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید