پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران، سقوط سرخابی ها در آسیا

به گزارش مجله جاودان، پرسپولیس در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی دنیا همچنان رتبه نخست ایران را در اختیار دارد.

پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران، سقوط سرخابی ها در آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (21 مرداد) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران واقع شده است.

از سوی دیگر قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتبال ایران، با 1574 امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه هفتم قاره کهن و با 5 پله سقوط در سطح دنیای در صندلی 139 دنیا قرار گرفته است.

استقلال تهران هم با 1535 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته است، اما آبی پوشان پایتخت در سطح آسیا با 2 پله نزول نسبت به صندلی چهاردهم سقوط نموده اند. این تیم در سطح دنیای نیز 2 پله سقوط داشته و در رتبه 213 دنیا جای گرفته است.

سپاهان اصفهان با 1480 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم با 2 پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه بیست و چهارم آسیا ایستاده و در رده بندی دنیای نیز 17 پله سقوط نموده و در صندلی 339 دنیا قرار گرفته است.

در این رده بندی، تراکتورسازی، فولاد خوزستان و شهرخودروی مشهد به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند.

ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی پنج تیم برتر نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته است و تیم الهلال عربستان با 1679 امتیاز صدرنشین است و تیم های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با 1650 و1612 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1597 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و تیم اولسان هیوندای کره جنوبی نیز با 1585 امتیاز در رتبه پنجم ایستاده است.

در رده بندی دنیای نیز بایرن مونیخ با 2044 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با 1978 امتیاز پس از مدت ها جای لیورپول را در رتبه دوم گرفت، لیورپول هم با 1976 امتیاز به رتبه سوم سقوط کرد.

بارسلونا از رتبه ششم به چهارم صعود نموده و پاری سن ژرمن هم در رتبه پنجم دنیا جای گرفته است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

لیورپول

بارسلونا

پاری سن ژرمن

رئال مادرید

آتلتیکو مادرید

آتالانتا

اینتر میلان

لایپزیگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1182

به "پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران، سقوط سرخابی ها در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران، سقوط سرخابی ها در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید