اعتراف هند به تخریب 745 خانه و خودرو در جریان حمله به مسلمانان؛ افزایش تعداد زخمی ها تا 350 نفر

به گزارش مجله جاودان، دولت دهلی نو به صورت رسمی تخریب 745 بنا شامل منازل مسکونی و مغازه ها و همچنین خوردوهای متعلق به شهروندان در جریان حمله به مسلمانان را پذیرفت.

اعتراف هند به تخریب 745 خانه و خودرو در جریان حمله به مسلمانان؛ افزایش تعداد زخمی ها تا 350 نفر

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایم، نماینده دولت در شمال دهلی نو اعلام نمود: در جریان آشوب های هفته گذشته خسارت های قابل توجهی به 745 بنا و خودرو وارد شده است.

در این گزارش ضمن تشریح جزئیات تصریح شده: در جریان حمله به مسلمانان 122 خانه، 322 مغازه و فروشگاه و همچنین 301 خودرو که متعلق به شهروندان بود از بین رفته اند.

همچنین دولت هند اذعان نموده است: 18 تیم از سوی دستگاه قضایی ماموریت پیدا نموده اند میزان خسارت ها را ارزیابی نموده و به محله هایی که در آنها شورش اتفاق افتاده است اعزام شوند.

دولت هند ضمن افزایش شمار زخمیان این حادثه هولناک اعلام نمود: تا به امروز زخمی شدن 350 نفر در جریان حمله مردم (هندوهای افراط گرا) و نظامیان به مسلمانان تائید شده است.

همچنین نمایندگان دولتی از ارزیابی دقیق خسارت ها و اعلام میزان یاری های احتمالی به مردم خودداری کردند.

از سوی دیگر بعضی مقامات رسمی اذعان کردند: تعداد آسیب دیدگان این حادثه و همچنین قربانیان در برررسی های دقیق تر قطعا افزایش خواهد یافت.

گفتنی همزمان با سفر رئیس جمهور آمریکا به هند نظامیان این کشور با همراهی هندوهای متعصب به مسلمانان یورش برده و کشتار وحشتاناکی را در پایتخت هند آغاز کردند.

انتشار تصاویری که نشان می داد یک مادر مسلمان و فرزندش توسط هندوهای افراط گرا زنده زنده دفن شده اند خشم مسلمانان در سراسر دنیا را برانگیخته است.

در جریان این حملات آمارهای دولتی مرگ 50 مسلمان را تائید نموده اند ولی منابع غیر رسمی اعلام نموده اند تعداد قربانیان این حادثه حداقل 100 نفر است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 758

به "اعتراف هند به تخریب 745 خانه و خودرو در جریان حمله به مسلمانان؛ افزایش تعداد زخمی ها تا 350 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف هند به تخریب 745 خانه و خودرو در جریان حمله به مسلمانان؛ افزایش تعداد زخمی ها تا 350 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید