معرفی ارزان ترین هتل های استانبول

به گزارش مجله جاودان، ارزان ترین هتل های استانبول به گردشگران این امکان را می دهد تا در هزینه های سفر خود صرفه جویی نموده و موقعیت بیشتری برای گشت و گذار مکان های تفریحی و مراکز خرید داشته باشند. استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شهرهای ترکیه است. قسطنطنیه یا استانبول هر سال گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید و سومین شهر گردشگری در جذب توریست می باشد. نزدیک بودن ترکیه و هم مرز بودن آن به ایران موجب شده است تا گردشگران ایرانی زیادی در تمام فصول سال به این کشور رفت و آمد نمایند. برای رزرو تور استانبول می توانید به وسیله خبرنگاران اقدام کنید.

معرفی ارزان ترین هتل های استانبول

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

معرفی ارزان ترین هتل های استانبول

در سفر به ترکیه چیزی که مهم است یافتن ارزان ترین هتل برای اقامت است. استانبول از بزرگترین شهر های دنیا است و در دو قاره آسیا و اروپا گسترده شده است. برخوردار بودن از فرهنگ آسیایی و اروپایی این شهر زیبا و تاریخی را بسیار جذاب تر نموده است. در اینجا می خواهیم تعدادی از ارزان ترین هتل ها را همراه با امکانات و خدمات به شما معرفی کنیم.

1-هتل آلاهان استانبول یکی از ارزان ترین هتل های استانبول

هتل آلاهان جزء هتل های سه ستاره ای بوده و دارای 64 اتاق دارد. این هتل به مکان های تاریخی چون مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و خانه توپکاپی نزدیک است. تمامی اتاق ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی و تلویزیون تخت است. از دیگر امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

وای فای رایگان، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، تهویه مطبوع، فروشگاه هدیه، پارکینگ رایگان

موارد زیر در این هتل ممنوع است

ورود حیوانات خانگی، سیگار کشیدن

2-هتل بیاند استایل در استانبول یا Beyond style Hotel

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های استانبول در منطقه استقلال واقع شده است. با اقامت در این هتل می توانید علاوه بر کافی شاپ های داخل هتل از کافی شاپ های اطراف منطقه نیز بهره مند شوید. استانبول به خاطر کافی شاپ هایش بسیار معروف است. تمامی اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی، حمام، تهویه مناسب، تراس، تلویزیون و غیره هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

وای فای رایگان

صندوق امانات

موسیقی زنده

نزدیکی به مراکز خرید و مکان های گردشگری

3-هتل آدا از بهترین و ارزان ترین هتل های استانبول

هتل Ada یکی از زیباترین هتل های استانبول است و در مرکز شهر قرار گرفته است. پنجره اتاق های این هتل به سمت دریا باز شده و می توانید از داخل اتاق مسجد محمد پاشا را ببینید.

از امکانات هتل آدا می توان به سرویس بهداشتی، حمام، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، صبحانه ترکی، آرایشگاه، فروشگاه و خیلی موارد دیگر اشاره نمود. موقعیت هتل و نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مکان های گردشگری از مزیت های انتخاب آن است. فاصله هتل آدا از مسجد آبی 150 متر می باشد.

4-هتل تاشکناک یا Tashkonak در استانبول

هتل تاشکناک یکی از ارزان ترین هتل های استانبول و سه ستاره ای است. اغلب هتل های سه ستاره ای در سراسر دنیا از قیمت مناسبی برخوردارند و خیلی راحت می توانید با پرداخت هزینه نه چندان زیاد یک شب آرام را سپری کنید . هتل تاشکناک 33 اتاق دارد. همه اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، تهویه مناسب هستند. هتل آدا دارای باغ برای پذیرایی از میهمانان می باشد. همچنین صبحانه ترکی مخصوص را نیز می توانید در این باغ سرو کنید.

5-هتل پکس از ارزان ترین هتل های استانبول

هتل پکس یا Paxx در یکی از محله های مدرن و پرطرفدار ترکیه به نام بی اوغلو واقع شده است. این هتل نیز سه ستاره بوده و دارای باغ، ایوان و سالن پذیرایی است. هزینه صبحانه رایگان می باشد و می توانید در هتل سرو کنید. تمام نقاط هتل از اینترنت وای فای رایگان برخوردار است. اتاق بازی و ویدیو کلوپ، تورهای تفریحی از دیگر خدمات هتل می باشد. تمام اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی، حمام، کمد و غیره هستند. در هتل پکس استانبول می توانید دوچرخه و ماشین نیز اجاره کنید.

6-هتل امینه سلطان یا Emine sultan Hotel

هتل امینه سلطان از ارزان ترین هتل های استانبول نزدیک به مسجد آبی است. هتل سه ستاره امینه سلطان دارای 14 اتاق است. نمای هتل سنتی و چوبی می باشد. نمای سنتی همراه با اتاق های مدرن نمای زیبا و خاصی را به آن بخشیده است. اتاق ها داری تهویه مناسب و مجهز به سرویس بهداشتی هستند.

منظره پنجره بعضی از اتاق های هتل رو به مسجد آبی است. در بوفه هتل می توانید صبحانه تان را سرو کنید. در اطراف هتل رستوران و کافه های زیادی نیز موجود است. حتما طعم غذاهای ترکی را در رستوران های اطراف امتحان کنید. با مقدار کمی پیاده روی به مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی خواهید رسید. بعضی دیگر از مکان های تاریخی و تفریحی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز بوده و از اینترنت و پارکینگ رایگان برخوردار است.

7-هتل ننا یا Hotel Nena ارزان ترین هتل های استانبول

هتل ننا یکی از ارزان ترین هتل های استانبول است و در منطقه فاتح استانبول واقع شده است. از آنجا که هتل ننا به بسیاری از مکان های تاریخی و تفریحی استانبول نزدیک است بیشتر مد نظر دوستداران گردشگری می باشد. این هتل به سبک معماری ترکی و بیزانسی ساخته است.

پشت بام هتل یک رستورانی زیبا را به خود اختصاص داده است. غذای بین المللی و ترکی در هتل ننا سرو می گردد. اتاق های هتل مجهز به کمدو اینترنت است. در هتل می توانید ماشین اجاره کنید و از برگزاری ایونت های ورزشی لذت ببرید.

8-هتل تکسیم تاون یا Taximtown

یکی دیگر از ارزان ترین هتل های استانبول هتل تقسیم تاون می باشد. این هتل در نزدیکی جاده تکسیم قرار گرفته است. بنابراین تنها با کمی پیاده روی می توانید از میدان تکسیم بازدید کنید و از فروشگاه ها و کافه های اطراف لذت ببرید. برج گالاتا، فرودگاه آتاتورک و مرکز خرید دمیرون نیز در نزدیکی هتل تکسیم تاون قرار دارند. از امکانات هتل می توان به اینترنت رایگان، سونا، سالن ورزشی، رستوران و تهویه مناسب آن اشاره نمود. این هتل پارکینگ ندارد و اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل هتل را ندارید. هتل تکسیم تاون 36 اتاق دارد و 24 ساعته امکان پذیرش دارد.

9-هتل دیواس از ارزان ترین هتل های استانبول

استانبول شهری دیدنی در اوراسیا قرار گرفته است. جاذبه های طبیعی شهر بسیار است. اگر دوست دارید در هتل با قیمت مناسب اقامت داشته و هزینه های خود را برای گشت و گذار در شهر صرف کنید مطمئنا هتل دیواس یکی از این گزینه هاست. این هتل 3 ستاره در محله سلطان احمد واقع شده است.

مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی در نزدیکی هتل قرار دارند. از امکانات هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ خیابانی، باغ و صندوق امانات اشاره نمود. اتاق های هتل به سبک معماری ترکی طراحی شده اند.

منبع: دلتابان
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 542

به "معرفی ارزان ترین هتل های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ارزان ترین هتل های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید