امامی فر: مطمئنم بازیکنان پرسپولیس قدر موقعیت ایجاد شده را می دانند، پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته نشده است

به گزارش مجله جاودان، بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: مطمئن هستم بازیکنان و کادرفنی به خوبی قدر موقعیت پیش آمده را می دانند و با تلاش، هوش و تلاش برای پیروزی مقابل لخویا و صعود از این مرحله تلاش می نمایند.

امامی فر: مطمئنم بازیکنان پرسپولیس قدر موقعیت ایجاد شده را می دانند، پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته نشده است

از سفر با هزینه سفر سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علیرضا امامی فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد ملاقات فردای پرسپولیس مقابل لخویا قطر گفت: در ملاقات رفت با توجه به اینکه بزرگترین حامی تیم پرسپولیس یعنی طرفداران حضور نداشتند شاهد بودیم در نیمه اول پرسپولیس تا حدودی محتاط بازی کرد. به نظر می رسید برانکو به دنبال کنترل بازی در این نیمه و استفاده از فشار بیشتر در نیمه دوم بود که این اتفاق نیز به وقوع پیوست اما بازیکنان از موقعیت های ایجاد شده و حتی پنالتی به دست آمده استفاده نکردند تا در نهایت بازی با تساوی انتها یابد.

وی اضافه نمود: احساس می کنم در بازی برگشت نیز پرسپولیس مانند ملاقات رفت در نیمه اول به دنبال کنترل بازی و گل نخوردن باشد و در صورت امکان با استفاده از عناصر هجومی از موقعیت ها استفاده کند. در مورد ترکیب پرسپولیس نیز به نظر نمی رسد دچار تغییرات زیادی به نسبت ملاقات رفت گردد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با تاکید بر نقش مهم مهدی طارمی عنوان نمود: طارمی به عنوان آقای دو ساله لیگ برتر ایران نقش مهمی در ملاقات مقابل لخویا خواهد داشت. در صورتی که از لحاظ روانی بازیکنان تمرکز کافی را داشته باشند و به بهترین شکل از موقعیت ها استفاده و گلزنی نمایند کار لخویا سخت خواهد شد و در ادامه با توجه به تلاش تیم قطری برای جبران گل، فضای بیشتری در اختیار بازیکنان پرسپولیس خواهد بود.

امامی فر در مورد شانس صعود پرسپولیس یادآور شد: واقعیت این است که پرسپولیس سال جاری برای قهرمانی لیگ بسته شده و از لحاظ بازیکن، شرایط جسمانی و موقعیت روحی و روانی برای قهرمانی آسیا بسته نشده بود اما در حال حاضر موقعیت فوق العاده ای فراهم شده است و بازیکنان باید از آن استفاده نمایند. مطمئن هستم بازیکنان و کادرفنی به خوبی قدر موقعیت پیش آمده را می دانند و با تلاش، هوش و تلاش برای پیروزی مقابل لخویا و صعود از این مرحله تلاش خواهند کرد. با نوع بازی پرسپولیس و همچنین اعتماد به نفس بازیکنان این تیم فکر می کنم احتمال پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا وجود دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 686

به "امامی فر: مطمئنم بازیکنان پرسپولیس قدر موقعیت ایجاد شده را می دانند، پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی فر: مطمئنم بازیکنان پرسپولیس قدر موقعیت ایجاد شده را می دانند، پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید