امکان اجرای برنامه های اندرویدی در نسخه بتا ویندوز 11

به گزارش مجله جاودان، تهران (پانا) - استفاده از برنامه های اندرویدی در نسخه بتا ویندوز 11 برای کاربران Windows Insider میسر خواهد شد.

امکان اجرای برنامه های اندرویدی در نسخه بتا ویندوز 11

به گزارش خبرنگاران، یکی از ویژگی های کاربردی ویندوز 11 پشتیبانی از برنامه های اندروید است، اما در حالی که عرضه نسخه اصلی ویندوز نو مدتی است که آغاز شده، هنوز این ویژگی به کاربران ارائه نمی شد اما گفته شده از امروز کاربران Windows Insiders می توانند این ویژگی نو را تجربه کند.

مایکروسافت گفت که یک پیش نمایش از تجربه برنامه های اندرویدی در ویندوز 11 در حال حاضر در برنامه Windows Insiders در دسترس کاربران قرار گرفته است. در اعلام رسمی از سوی این غول فن آوری آورده شده که کاربران کانال بتا در ایالات متحده بر روی دستگاه های واجد شرایط طراحی شده به وسیله اینتل، AMD و پلتفرم های کوالکام می توانند این ویژگی را آزمایش نمایند.

کاربران کانال بتا می توانند برنامه های اندروید را با رفتن به فروشگاه نو مایکروسافت امتحان نمایند. در ابتدا پیش نمایش اپ استور آمازون نمایش داده می گردد که می توانید از آن بازی ها و اپلیکیشن های اندوریدی را در ویندوز خود دانلود کنید. مایکروسافت می گوید کاربران می توانند برنامه ها را به صورت همزمان نیز اجرا نموده و آن ها را به منوی Start یا نوار وظیفه Pin نمایند. بعلاوه کاربران می توانند با استفاده از کلید های Alt + Tab و View Task بین برنامه های اندروید و برنامه های ویندوز جا به جا شوند.

آزمایش 50 برنامه اندرویدی در ویندوز 11

اعلان های برنامه های اندروید نیز در Action Center قابل مشاهده است. مایکروسافت بعلاوه می گوید بسیاری از تنظیمات دسترس پذیری ویندوز برای برنامه های اندروید نیز اعمال می گردد، اما در حال همکاری با آمازون برای بهبود آنها است.

در حال حاضر، 50 برنامه برای آزمایش قرار گرفته که شامل بازی های محبوب مانند Lords Mobile، Junes Journey و Coin Master می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1880

به "امکان اجرای برنامه های اندرویدی در نسخه بتا ویندوز 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان اجرای برنامه های اندرویدی در نسخه بتا ویندوز 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید