اولین مصاحبه اسکوچیچ بعد از برکناری از تیم ملی ، رفتار غیرمنتظره سرمربی سابق ایران

به گزارش مجله جاودان، سرمربی سابق تیم ملی ایران دیشب در یک برنامه تلویزیونی به عنوان کارشناس حضور پیدا کرد.

اولین مصاحبه اسکوچیچ بعد از برکناری از تیم ملی ، رفتار غیرمنتظره سرمربی سابق ایران

به گزارش خبرنگاران دراگان اسکوچیچ بعد از اخراج از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر، از مصاحبه با رسانه های ایران خودداری کرد و به سکوتش ادامه داد.

او در این مدت تنها یکی دو پیغام به وسیله اینستاگرام خود منتشر کرد تا از مصاحبه مستقیم و اظهارنظر در مورد اتفاقاتی که در ماه های اخیر برای او اتفاق افتاده است، خودداری نموده باشد.

این اتفاق برای اسکوچیچ بعد از بازگشت به کرواسی به شکل دیگری ادامه دارد. اسکوچیچ شب گذشته و پیش از آغاز بازی کرواسی و اتریش در لیگ ملت های اروپا که با برد کرواسی همراه بود، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد.

این مربی کُروات به تحلیل و ارزیابی عملکرد تیم کرواسی پرداخت و در این باره نظراتی داد. او در پاسخ به سوالی در رابطه با عملکرد لورو ماجر گفت: ماجر آینده فوتبال کرواسی است؛ کسی که به بوبان، پروسینچکو و مودریچ نزدیک است.

وی اضافه نمود: او یک مزیت استثنایی دارد و آن این است که می داند چگونه با توپ در فضاهای میانی بچرخد که امروزه بسیار مهم است. او می داند چگونه از عمق حمله کند، بازیکنی بسیار باکیفیت، با پاس بسیار باکیفیت و پای چپ، فکر می کنم آینده درخشانی دارد.

اسکوچیچ هرچند درباره کرواسی صحبت نموده است اما در عین تعجب در حال حاضر در رسانه های این کشور مطلبی از او در مورد تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال دیده نمی گردد. به نظر می رسد تصمیم مهم و عجیب اسکوچیچ درباره فدراسیون فوتبال ایران، فعلا سکوت محض است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2163

به "اولین مصاحبه اسکوچیچ بعد از برکناری از تیم ملی ، رفتار غیرمنتظره سرمربی سابق ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مصاحبه اسکوچیچ بعد از برکناری از تیم ملی ، رفتار غیرمنتظره سرمربی سابق ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید