خبرنگاران رئیس کمیته فوتبال ساحلی: 6 باشگاه نامزد اعزام به ترکیه هستند

به گزارش مجله جاودان، تهران - خبرنگاران - رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال، گفت: 6 تیم برای حضور در رقابت های World Winners Cup 2019 نامزد شدند که با تایید شورای برون مرزی به این مسابقات اعزام می شوند.

خبرنگاران رئیس کمیته فوتبال ساحلی: 6 باشگاه نامزد اعزام به ترکیه هستند

پیش از این قرار بود رقابت های World Winners Cup 2019 از یکم تا هفتم مهرماه 98 برگزار شود اما بر اساس تاریخ جدید سازمان جهانی فوتبال ساحلی که امروز دوشنبه اعلام شد، کشور ترکیه و شهر آنالیا از 29 مهر تا 5 آبان 98 میزبان جام برندگان فوتبال ساحلی جهان است.

تیم های شرکت کننده می توانند از بین 12 بازیکن حداکثر 3 بازیکن خارجی و یک دروازه بان خارجی در ترکیب خود اعلام کنند.

پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در این خصوص گفت: سازمان جهانی فوتبال ساحلی به همه فدراسیون های عضو این نامه را ارسال کرده است و کمیته فوتبال ساحلی ایران نیز تصمیم گرفت از تیم های که سه فصل پیاپی در رقابت های لیگ حضور داشتند، 6 تیم را انتخاب کند.

وی گفت: تیم های گلساپوش یزد، ایفا اردکان، شاهین خزر رودسر، شهرداری ساری، ملوان بندرگز در بخش مردان و شهرداری بندرعباس در بخش زنان تیم های های منتخب برای اعزام هستند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی با اشاره به اینکه هدف از این اعزام دادن تجربه جهانی به کنندگان ایران و ایجاد انگیزه در آنها است، گفت: این تیم ها برای نخستین بار قرار است به رقابت های جهانی اعزام شود و امیدواریم شورای برون مرزی نیز با اعزام آنها موافقت کند.

شهریاری درباره بازی های جهانی ساحلی 2019 که قرار است با حضور تیم های ملی عضو فدراسیون جهانی در قطر برگزار شود، گفت: پیش از این اتحادیه کمیته های ملی المپیک (ANOC) شهر سن دیگو در ایالت کالیفرنیا کشور آمریکا را به عنوان میزبان این مسابقات گفت که پس از انصراف میزبان، کشور قطر جایگزین شد.

وی ادامه داد: قرار است این رقابت ها 20 تا 24 مهر 98 در قطر برگزار شود. ولی هنوز رقابت های مقدماتی آن در قاره آسیا برگزار نشده تا چهره تیم های صعود کننده معین شود.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد که رقابت های مقدماتی این مسابقات در قاره اروپا برگزار شده و برای انجام مسابقات مقدماتی در قاره آسیا منتظر اعلام فدراسیون جهانی هستند.

شهریاری اضافه نمود: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از این برای حضور در رقابت های سن دیگو اعلام آمادگی کرده بود. اما با توجه به تغییر میزبان، ممکن است دیگر تیم های ساحلی ایران نیز برای حضور در قطر علاقه مند باشند که باید منتظر نظر کمیته ملی المپیک ایران بود.

وی گفت که اردوهای تیم ملی با سرمربیگری عباس هاشم پور که 8 سال در کادر فنی تیم ملی فعالیت می کرده، در جریان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 246

به "خبرنگاران رئیس کمیته فوتبال ساحلی: 6 باشگاه نامزد اعزام به ترکیه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس کمیته فوتبال ساحلی: 6 باشگاه نامزد اعزام به ترکیه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید