بازی های کشورهای اسلامی به تعویق افتاد

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران: سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی که قرار بود در خرداد ماه سال 92 در اندونزی برگزار شود، به تعویق افتاد.

بازی های کشورهای اسلامی به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در حالی که طبق اعلام مسئولان برگزاری سومین دوره بازی های هم بستگی کشورهای اسلامی، قرار بود این مسابقات از 16 تا 27 خرداد در اندونزی برگزار شود، روی سوریو، وزیر ورزش و جوانان اندونزی به خبرگزاری آنتارا گفت که کشورش به دلیل بروز برخی مسائل نمی تواند در تاریخ فوق این مسابقات را برگزار کند.

به همین دلیل، سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی به مهرماه موکول شده که البته با توجه شرایط موجود، گفته می شود بعید است که در آن تاریخ هم برگزار شود. روی سوریو می گوید: منتظر دریافت گزارش کمیته المپیک اندونزی، روسلی زینل، شهردار ایالت ریائو میزبان بازی ها و کمیته فنی برگزاری بازی ها هستم تا زمان دقیق برگزاری آن را معین کنم.

این خبرگزاری دلیل تأخیر در برگزاری بازی ها را آماده نشدن تأسیسات زیربنایی و امکانات جانبی سالن ها و استادیوم های برگزاری مسابقات اعلام کرده است.

بازی های هم بستگی کشورهای اسلامی در رشته های تیروکمان، دوومیدانی، بدمینتون، ورزش های آبی، شنای موزون، فوتبال، ژیمناستیک، کاراته، پنکاک سیلات، تکواندو، والیبال، وزنه برداری، سپک تاکرا، ووشو، صخره نوردی، قایق رانی و بسکتبال برگزار خواهد شد. قرار است ایران تنها در رشته های دوومیدانی (پرتاب ها)، کاراته، تکواندو، والیبال، وزنه برداری، ووشو و ژیمناستیک که شانس کسب مدال طلا دارد در این رویداد شرکت کند. پیش بینی می شود حدود 57 کشور اسلامی در این مسابقات حاضر شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 426

به "بازی های کشورهای اسلامی به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کشورهای اسلامی به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید