بانوان فوتسال ایران برابر چین به پیروزی رسیدند، یک گام دیگر تا فینال

به گزارش مجله جاودان، تیم ملی فوتسال بانوان ایران با پیروزی برابر چین به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت های آسیا صعود کرد.

بانوان فوتسال ایران برابر چین به پیروزی رسیدند، یک گام دیگر تا فینال

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات در برابر تیم قدرتمند چین نهاده شد و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

نیمه نخست این بازی با تساوی 2 بر 2 به انتها رسید. ابتدا فرشته کریمی در دقیقه دو بازی و از روی ضربه کاشته در محوطه شش قدم گل اول ایران را وارد دروازه حریف کرد اما یک دقیقه بعد چین گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه 10 این بازی با به ثمر رساندن گل دوم از ایران پیش افتاد اما در دقایق انتهای نیمه اول نسیمه غلامی گل دوم ایران را وارد دروازه چین کرد تا نیمه نخست بازی با تساوی به انتها برساند.

فاطمه اعتدادی در دقیقه 22 و سارا شیربیگی در دقیقه 37 بازی گل های سوم و چهارم ایران را به ثمر رساندند تا با نتیجه 4 بر 2 ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه در مرحله نیمه نهایی ساعت 12:30 به وقت ایران به مصاف برنده بازی ویتنام و اندونزی می رود و در دیگر بازی این مرحله ژاپن 5 بر یک ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در آن مرحله به مصاف برنده دیدار تایلند و چین تایپه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رییس کمیته فوتسال آسیا و لیلا صوفی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال این بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 532

به "بانوان فوتسال ایران برابر چین به پیروزی رسیدند، یک گام دیگر تا فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان فوتسال ایران برابر چین به پیروزی رسیدند، یک گام دیگر تا فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید