فوتبال انتخابی المپیک، صعود عربستان و سوریه به یک چهارم نهایی و قعرنشینی ژاپن

به گزارش مجله جاودان، تیم های فوتبال عربستان و سوریه پیروز شدند با کسب عناوین اول و دوم گروه B مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا، به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها راه یابند.

فوتبال انتخابی المپیک، صعود عربستان و سوریه به یک چهارم نهایی و قعرنشینی ژاپن

برای سفر به تور ژاپن زمستانی با بهترین ها مشورت کنید، از سرزمین آفتاب تابان دیدن کنید با فرهنگ سامورایی آشنا شوید و از خوردن سوشی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتبال زیر 23 سال قهرمانی آسیا از ساعت 16:45 امروز (چهارشنبه - به وقت ایران)، با برگزاری دیدارهای گروه B رقابت ها پیگیری شد که نتایج این دو بازی به توضیح زیر است:

قطر یک - ژاپن یک

عربستان یک - سوریه صفر

با این نتایج، عربستان با کسب هفت امتیاز در صدر جدول گروه B نهاده شد و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. عربستان در این دور به مصاف تایلند، میزبان مسابقات خواهد رفت. سوریه هم با چهار امتیاز به صندلی دوم گروه دست یافت تا در مرحله بعدی، مقابل استرالیا صف آرایی کند. قطر با سه امتیاز در رده سوم و ژاپن در انتهای جدول گروه B جای گرفتند.

مرحله گروهی مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا که انتخابی المپیک 2020 توکیو محسوب می گردد، فردا با برگزاری بازی های گروه D به انتها می رسد که برنامه این دیدارها به توضیح زیر است:

ویتنام - کره شمالی (ساعت 16:45 به وقت ایران)

اردن - امارات (ساعت 16:45 به وقت ایران)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 699

به "فوتبال انتخابی المپیک، صعود عربستان و سوریه به یک چهارم نهایی و قعرنشینی ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال انتخابی المپیک، صعود عربستان و سوریه به یک چهارم نهایی و قعرنشینی ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید