ببینید؛ از بازی A Quiet Place برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

به گزارش مجله جاودان، شرکت Saber Interactive و استودیوی فیلمسازی پارامونت (Paramount) به تازگی با انتشار تریلری از بازی ترسناک A Quiet Place: The Road Ahead رونمایی نموده اند.

ببینید؛ از بازی A Quiet Place برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

این بازی ترس و بقای اول شخص بر اساس مجموعه فیلم محبوب A Quiet Place ساخته شده است. Saber Interactive روی بسیاری از اقتباس های معروف از فیلم های ترسناک محبوب، مانند World War Z ،Evil Dead: The Game و Jurassic Park: Survival نیز کار نموده است و ساخت این بازی تازه را به استودیوی استورمایند گیمز (Stormind Games) سپرده است. در این بازی سفر یک زن جوان را تجربه می کنید که باید در میان درگیری های خانوادگی، آخرالزمان را تحمل کند و با ترس های درونی خود کنار آید.

در تریلر رونمایی از A Quiet Place: The Road Ahead، پروتاگونیست داستان در کوشش برای فعال کردن یک ژنراتور و باز کردن دری دیده می گردد. صدای باز شدن مسیر فرار به یکی از موجودات بیگانه هشدار می دهد و هیولا ها را وادار به حمله می نماید. در حالی که شخصیت اصلی سعی می نماید بی سر و صدا به بیرون برود، روی شیشه ای شکسته پا می گذارد و بلافاصله مورد حمله هیولا قرار می گیرد و به نوعی به به هواداران نشان می دهد که چقدر مهم است که از ایجاد حتی چنین صدایی در بازی خودداری نمایند. در این میان تصاویر منتشر شده از گیم پلی یک دستگاه را نشان می دهد که به نظر می رسد سطوح نویز را میزان گیری می نماید و یک چراغ قوه نیز وجود دارد که احتمالا باتری محدودی دارد.

لازم به ذکر است که سری فیلم های یک مکان ساکت، دنیایی پساآخرالزمانی را به تصویر می کشند که در آن موجودات بیگانه با شنوایی قدرتمند زندگی می نمایند که به هر چیزی و هر کسی که سر و صدا می نماید، حمله می نمایند. A Quiet Place: The Road Ahead بر اساس این فرضیه و با استفاده از طراحی عجیب هیولا های فیلم، بازیکنان را به دنیایی ترسناک منتقل می نماید که در آن باید بدون ایجاد صدا زنده بمانند. بسیاری از مخاطبان این بازی را با بازی ترسناک و پیروز Alien: Isolation مقایسه نموده اند.

بازی A Quiet Place: The Road Ahead در امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1403 بروزرسانی: 3 تیر 1403 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2333

به "ببینید؛ از بازی A Quiet Place برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی A Quiet Place برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید