بسکتبالیست های ایران پیروز نخستین بازی محبت آمیز با اردن

به گزارش مجله جاودان، نخستین بازی دو تیم ملی بسکتبال ایران و اردن عصر امروز (سه شنبه) 23 بهمن پیگیری شد که با رجحان ملی پوشان ایران به انتها رسید.

بسکتبالیست های ایران پیروز نخستین بازی محبت آمیز با اردن

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران در راستا آماده سازی خود برای حضور در دو مسابقه پنجره ششم انتخابی های جام جهانی 2019 چین مقابل ژاپن و استرالیا، عصر امروز (سه شنبه) 23 بهمن ماه 1397 نخستین مسابقه تدارکاتی خود مقتبل اردن را انجام داد که این بازی با حساب 117-96 به سود ایران به سرانجام رسید.

طبق توافق دو فدراسیون اردن و ایران قرار بر این بود که این دو تیم بازی های محبت آمیز ای را 23 و 25 بهمن ماه با یکدیگر برگزار نمایند که به این ترتیب نخستین بازی این دو تیم ساعت 18 امروز برگزار گردید که با فزونی ایران همراه بود و دومین بازی هم روز پنجشنبه هفته جاری پیگیری خواهد شد.

مسئله ای که در مورد این دو بازی خبر ساز شد، برگزاری دیدارهای تدارکاتی اردن و ایران پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران بود که طبق گفته مسئولان و کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران، برگزاری بازی با این شرایط به درخواست کادرفنی اردن بوده است.

شاگردان مهران شاهین طبع در تیم ملی بسکتبال، در پنجره ششم انتخابی های جام جهانی باید دوم اسفند ماه مقابل ژاپن و پنجم اسفندماه مقابل استرالیا در سالن آزادی میزبانی نمایند. بلندقامتان ایران پیش از این صعود خود به جام جهانی را قطعی نموده اند و در حال حاضر با توجه به گفته کادرفنی، برای صعود به عنوان تیم دوم کوشش می نمایند که با کسب یک پیروزی مقابل هر کدام از دو تیم ژاپن و استرالیا قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 155

به "بسکتبالیست های ایران پیروز نخستین بازی محبت آمیز با اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسکتبالیست های ایران پیروز نخستین بازی محبت آمیز با اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید