بهترین برندهای معروف جهان در ارمنستان

به گزارش مجله جاودان، روزگاری مردم هرگز لباس نمی پوشیدند و بعد از آغاز تمدن ها، مردم متوجه شدند که می توانند از یک منبع گیاهی پارچه ببافند. آنچه به دنبال آن تاریخی طول و دراز قرار گرفته… و همین پارچه ها دوخته شدند و برندهایی را از سرتاسر دنیا متولد کردند. مارک های معروف و بنام که شاید کمتر کسی باشد که آنها را نشناسد. همواره بعضی از مارک ها هستند که هرگز از نظر کیفیت نمیتوان آنها را با هر برندی قیاس کرد و میلیون ها نفر را در سراسر دنیا راضی نگه داشته اند. این مارک ها به دلیل سبک و ایجاد جدیدترین گرایش ها در بین مردم به محبوبیت تبدیل شده اند. حال میخواهیم به ارمنستان برویم و از برندهای معروف ارمنستان، بهترین مدل ها را از بین مارک های معروف لباس انتخاب کنیم تا یک ماجراجویی جذاب در تور ارمنستان داشته باشیم. با ما همراه باشید.

بهترین برندهای معروف جهان در ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

برندهای معروف ارمنستان

فرهنگ اعطای سوغاتی و تحفه از دیر باز مورد توجه بیشتر مردم جهان با آداب و رسوم مختلف، بوده است. این فرهنگ زیبا در بین ایرانیان بسیار پر رنگ تر به نظر میرسد. همه ما در هنگام سفر به منطقه ای، به دنبال مراکزی هستیم که بتوانیم ضمن آشنایی با فرهنگ مردم آن منطقه، از سوغات آن شهر برای عزیزانمان خرید کنیم که اغلب ترجیح می دهیم، این خرید ها از برند های معروف آن منطقه باشد.

ارمنستان به عنوان یکی از همسایه های شمالی کشور عزیزمان ایران دارای محصولات فوق العاده ای برای خرید سوغاتی است که هر گردشگری را مجذوب خود می نماید. به همین دلیل عنوان کشور مد و مدل را از آن خود نموده است. شما می توانید در سفر به این شهر از انواع مختلف صنایع دستی ،پوشاک و یا حتی خوراکی های خاص و متفاوت که تنها مخصوص ارمنستان است خرید کنید و با این سوغاتی های جذاب، عزیزان تان را شگفت زده و شاد کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با بعضی از برندهای معروف ارمنستان آشنا کنیم تا در هنگام سفر به ارمنستان ،دچار سردرگمی نشوید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

برند لیوایز

امروزه شاید کمتر کسی باشد که تا کنون حتی برای یکبار هم از شلوار های جین استفاده ننموده باشد. فرمول ساخت پارچه جین توسط یک فرد آلمانی ابداع شد و پس از مدت کوتاهی به سرعت جزو پرفروش ترین محصول جهان شناخته شد. برند لیوایز اولین شرکت فراوری پارچه جین می باشد؛ پس اگر قصد خرید یک شلوار جین عالی را در مراکز خرید از بین بهترین برندهای معروف ارمنستان را دارید این برند را به عنوان تخصصی ترین برند فراوری شلوار جین به شما پیشنهاد می دهیم.

برند برشکا

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوستدار طبیعت هستید و قصد تجربه یک خرید عالی در فضاهایی دل انگیز و با محصولاتی با کیفیت عالی را دارید؛ به شما خرید از پوشاک برند برشکا را معرفی می کنیم. این برند از کشاورزی ارگانیک حمایت می نماید و محصولات خود را با پنبه هایی عالی و بدون آفت کش فراوری می نماید. هم چنین این برند برای جابه جایی محصولات خود از ماشین هایی که با سوخت بیودیزل که یک سوخت گازوئیلی پاک است استفاده می نماید. فروشگاه های عرضه این برند محبوب ظاهری متفاوت از سایر فروشگاه ها دارند و شما با ورود به این فروشگاه ها قطعا از نوع طراحی فضای فروشگاه، تنوع و به روز بودن مدل لباس ها و نیز شنیدن موسیقی های به روز لذت خواهید برد.

برند مینیسو (Miniso)

برند مینیسو، یک برند چینی در بین برندهای معروف ارمنستان است که محصولات خود را که شامل لوازم الکترونیکی،اسباب بازی،لوازم آرایشی ، لوازم التحریر،وسایل آشپزخانه، با قیمتی مناسب در ارمنستان به فروش می رساند.

در همین بخش لازم می دانیم که توصیه ای را به شما داشته باشیم و آن این است که در ارمنستان قصد خرید لوازم الکترونیکی را از سر بیرون کنید. زیرا همین محصولات را می توانید در کشور خودمان ایران با قیمت مناسب تر خریداری کنید.

گپ GAP

برند آمریکایی گپ از جمله برندهای معروف ارمنستان است که به عرضه محصولات خود می پردازد. این برند که به فراوری پوشاک می پردازد از جمله بهترین برند های پوشاک به شمار می رود.

السی وایکیکی (LC Waikiki)

برند معروف ترکیه که در سال 2013 عنوان تحسین برانگیز ترین شرکت فراوری پوشاک را نصیب خود کرد. این برند محصولات خود را با گذر زمان به بهترین کیفیت می رساند و شما می توانید محصولات این برند را در بهترین فروشگاه های ارمنستان خریداری کنید.

مانگو (Mango)

برند مانگو از دیگر برند های معروف جهان و از جمله برندهای معروف ارمنستان است که به فراوری پوشاک آقایان و بانوان مشغول است. هرچند تمرکز اصلی و آغازین این شرکت بر روی پوشاک آقایان بود اما روز به روز بر محصولات خود اضافه کرد و امروزه تنوع محصولات این برند بسیار است و هم چنین از کیفیت مناسبی برخوردارند و شما با مراجعه به یکی از مراکز خرید ارمنستان از تنوع بی نظیر این محصولات این برند لذت خواهید برد .مخصوصا اگر قصد خرید برای همسر خود را داشته باشید قطعا در بین این همه تنوع محصول، دست خالی بر نمی گشت. خوب است بدانید که برند منگو فقط یک نمایندگی فروش در ارمنستان دارد که در مجتمع ایروان مال قرار گرفته است.

محصولات این شرکت شامل: انواع کت و جلیقه و ژاکت های پشمی مخصوص آقایان و بانوان، شلوار، کیف و کفش و کمربند، کراوات و دستمال گردن و شال. هم چنین محصولات چرمی، عینک آفتابی، کلاه و دستکش، زیورآلات زیبا و انواع دامن و پیراهن و تاپ و تی شرت و چتر برای بانوان.

برند آلدو از برندهای معروف ارمنستان

اگر قصد خرید کفش، کیف و اکسسوری با کیفیت عالی و متناسب با مد روز را دارید برند آلدو مناسب ترین گزینه برای شما به شمار می رود و محصولات این برند معروف در فروشگاه های معتبر ارمنستان به فروش می رسد. شعب این شرکت کاندایی روز به روز در حال گسترش است ومحصولات به روز و مطابق مد را در سراسر جهان عرضه می نماید.

برند زارا (ZARA)

برندی اسپانیایی که در بین برندهای معروف ارمنستان، بسیار محبوب است تنها یک شعبه دارد؛ آن هم در شیک ترین مرکز خرید این شهر یعنی مرکز خرید ایروان مال. این شرکت همانند شرکت قبلی بر روی مد تمرکز ویژه ای دارد. و محصولاتی همچون لباس،کفش، لباس شنا و محصولات زیبایی به مشتریان خود ارائه می دهد. این برند در زمینه پوشاک مردانه و زنانه و کودک به فراوری محصول مشغول است. جالب است بدانید که تمام محصولات این برند به وسیله مرکز توزیع در اسپانیا به طور دقیق پردازش می شوند. محصولات زارا بعد از طراحی حدود ده الی پانزده روز طول می کشد تا به مراکز فروش عرضه شوند. این برند معروف سالیانه در حدود 450میلیون کالا فراوری و به بازار عرضه می نماید.

برند F&F

برند انگلیسی فلورانس اند فرد از برندهای معروف ارمنستان به شمار می رود که محصولات خود که شامل پوشاک مردانه و زنانه می باشد را در بهترین مراکز خرید ارمنستان به فروش می رساند. شیوه کار این برند بر بازسازی پوشاک کلاسیک مطابق با سلیقه و مد روز است.

2+

منبع: دلتابان
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1313

به "بهترین برندهای معروف جهان در ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین برندهای معروف جهان در ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید