برترین سواحل وارنا در بلغارستان (تور بلغارستان)

به گزارش مجله جاودان، مشهورترین سواحل وارنا

وارنا جز شهرهای مهم کشور بلغارستان است و از لحاظ وسعت سومین شهر بزرگ آن به شمار میرود. شهر وارنا به ویژه در فصل تابستان گردشگر ها و مسافران زیادی را تجربه می نماید که همه قصد لذت بردن از سواحل زیبا و دریای بی نظیر این شهر را دارند. شهر وارنا که در امتداد دریای سیاه قرار گرفته است پر از ساحل های جذابی است که مخصوص لذت بردن در فصل تابستان هستند. از این رو یکی از برترین مقاصدی که می توانید در فصل تابستان برای لذت بردن از سرگرمیات آبی و ساحلی انتخاب کنید همین شهر وارنا است. وارنا جز مقاصد پر انتخاب ایرانیان نیز می باشد و بسیاری از هموطنان ما برای سرگرمی و لذت بردن در فصل تابستان شهر وارنا را انتخاب می نمایند. در ادامه با همراه باشید تا به طور اختصاصی با سواحل وارنا بیشتر آشنا شویم.

برترین سواحل وارنا در بلغارستان (تور بلغارستان)

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور وارنا خبرنگاران به همراه گشت شهری و ناهار روی تصویر زیر کلیک کنید:

ساحل سانی | sunny beach

ساحل سانی یا همان ساحل خورشیدی را شاید بتوان جز معروف ترین و برترین سواحل وارنا به حساب آورد. ساحـل سانی با وسعت 8 کیلومتری که دارد جز ساحل های شلوغ وارنا نیز به شمار میرود و تعداد زیادی از گردشگران و مسافران را می تواند درون خود جای دهد. این ساحل جدا از منظرههای فوق العاده و دیدنی از لحاظ بافت زیست گونه ای نیز بی نظیر است و آخرین معبد تعدای از جانوران جهان نیز به شمار می رود.

اگر به وارنا سفر می کنید لذت شنا کردن در آب های خنک دریای سیاه و آفتاب گرفتن در ساحل زیبای سانی را به هیچ عنوان از دست ندهید. امکانات تفریحی و اقامتی بسیار مناسبی در طول این ساحل برای گردشگران در نظر گرفته شده است که بهتر است سری به آن ها بزنید. بعد از استراحت و لذت بردن از این ساحل فوق العاده، می توانید سری به شهر کهن و تاریخی نسبار که در نزدیکی همین ساحا واقع شده است بزنید.

منطقه ساحلی گلدن سندز | Gloden Sands

ساحل گلدن سندز یا ماسه های طلایی هم جز زیباترین سواحل وارنا به شمار میرود. و بسیاری از گردشگران و مسافران هر ساله در فصل تابستان جهت آفتاب گرفتن و یا شنا به کنار آن می فرایند. ماسه های این ساحل به رنگ طلایی هستند و علت نام گذاری ساحل هم به همین خاطر است. بسیاری از مسافران از سرتاسر جهان معتقدند ساحل گلدن سندز برترین نوع ماسه را در بین تمام سواحل جهان دارد.

در دور و اطراف ساحل امکانات تفریحی و اقامتی خوبی قرار گرفته اند. مانند چند رستوران معروف و هتل که می توانید از خدماتشان بهره ببرید. در بیست کیلومتری این ساحل نیز بقایای به جای مانده از یک شهر روم باستان وجود دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نخواهد بود. تفریحات شبانه زیادی هم در این ساحا برگذار می شود که پیشنهاد می کنیم اگر به وارنا سفر می کنید تجربه رفتن به این ساحل را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ساحل سنت کنستانتین و هلنا | St. Constantine and Helena

ساحل سنت کنستانتین و هلنا جز قدیمی ترین سواحل وارنا به شمار میرود. این ساحل زیبا و چشم نواز تنها 8 کیلومتر با خود شهر وارنا فاصله دارد. این ساحل به علت فاصله ای که با شهر دارد جز ساحل های آرام و به نسبت خلوت به شمار می رود. اگر در پی جایی هستید که به دور از هیاهوی افراد چند ساعتی را غرق در افکارتان شوید و از سکوت لذت ببرید این ساحل انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

آب دریا در این ساحل بسیار شفاف و زلال است و تفریحاتی نظیر ماهی گیری و غواصی در آن بسیار لذت بخش خواهد بود. از دیگر جاذبه های این ساحل می توان به درختان سرسبز اطراف، چشمه های آب معدنی و آب و هوای مطبوع و خنک این ساحل و محیط ساکت و آرامش بخش آن اشاره کرد. در اطراف این ساحل امکانات اقامتی خوبی نیز وجود دارد و می توانید از وجود چند هتل و رستوران خوب حسابی بهره ببرید. برای رسیدن به ساحل در سطح شهر می توانید از هر کجا که خواستید تاکسی بگیرید و از این بابت مسئله ای نخواهید داشت.

ساحل آلبنا | Albena

آلبنا با طولی حدود 7 کیلومتر و آب های کم عمق خود جز زیباترین سواحل وارنا به شمار میرود. اطراف ساحل منظره درختان و پوشش گیاهی سبزی را خواهید دید که در نوع خودش فوق العاده و تکرار ناپذیر است. در این محوطه سبز تعدادی از کمیاب ترین گیاهان جهان زندگی می نمایند. این ساحل به علت وجود چند چشمه آب معدنی نیز معروف است که تجربه آن ها برای شما شگفت انگیز خواهد بود. این ساحل از شهر وانا چیزی حدود 30 کیلومتر فاصله دارد ولی دسترسی به آن به وسیله تاکسی های شهر بسیار راحت خواهد بود.

ساحل کاباکو

کاباکوم از سواحل وارنا جز آن دسته از ساحل هایی است که خلوت و آرام است و به درد سفر ماه عسل می خورد. این ساحل پر از کلبه های چوبی است که تحت عنوان مغازه فعالیت می نمایند. این آلاچیق ها در امتداد ساحل کاباکوم قرار گرفته اند و باعث شده اند این ساحل جلوه خاصی داشته باشد و منظره فوق العاده ای را برای مسافران فراهم نموده باشد. شاید این ساحل جز برترین ساحل های وارنا نباشد اما به علت دنج بودن و آرامشی که دارد هر ساله مسافران زیادی را که در پی همچین فضایی هستند به سمت خود می کشد.

مجموعه ساحلی سانی دی | The

ساحل سانی دی یا روز آفتابی در 10 کیلومتری شمال وارنا قرار گرفته است و جز لوکس ترین سواحل وارنا به شمار میرود. این ساحل در واقع داخل یک مجموعه اقامتی زیبا و دلنشین قرار گرفته است. اطراف ساحل هتل های لوکس و رستوران های بسیار خوبی وجود دارند. بعلاوه امکانات تفریحی نظیر: محوطه بازی بچه ها، زمین تنیس، قایق سواری، خدمات درمانی و … اطراف شما در دسترس خواهد بود. با توجه به موقعیت خوبی که این ساحل با شهر وارنا دارد مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران وارنا همینجا می باشد. ساحلی زیبا با امکانات و دسترسی های فوق العاده که می توانید اوقات خوشی را در آن تجربه کنید. اگر به وارنا سفر می کنید تجربه لذت بردن از این ساحل را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ساحل سوزوپل

ساحل سوزوپل مقصد بسیاریاز گردشگران اروپایی است که به وارنا و کشور بلغارستان سفر نموده اند. این ساحل که از لحاظ زیبایی بسیار شبیه به سواحل یونانی می باشد هواداران خاص خودش را دارد و جز خاص ترینسواحل وارنا به شمار می آید. اگر قصد سفر به وارنا را دارید به هیچ عنوان از رفتن به این ساحل جا نمانید. این ساحل با آب دریای شفاف، آب و هوای خنک و مطبوع، ماسه های گرم و لذت بخش جز برترین سواحل شهر محسوب می شود. این ساحل که جز سواحل قدیمی بلغارستان نیز به شمار می رود هر ساله میزبان اتفاقات تاریخی و مراسم فرهنگی می باشد.

ساحل آسپاراهوو

این ساحل به نوعی مقصد هواداران رشته ورزشی موج سواری به شمار میرود. این ساحل جز زیباترین سواحل وارنا به شمار میرود. ایـن ساحل فضای مجذوب کننده و عاشقانه ای دار و برای سفرهای زوجین هم مناسب می باشد. به علت وزش باد در این منطقه آب دریا همواره در این ساحل خروشان است و به همین علت تعداد زیادی از گردشگران و مسافران به قصد موج سواری به این ساحل می آیند. از آنجایی که این ساحل در قسمت جنوبی خود به جنگلی سرسبز و انبوه وصل می شود، از جلوه های طبیعی بسیار تماشایی و زیبایی بهره می برد و برای گذراندن لحظاتی شگفت انگیز همراه با خانواده و دوستان بسیار فوق العاده است.

ساحل وارنا

شاید بتوان گفت در هر کجای شهر وارنا که اقامت داشته باشید ساحل وارنا جز نزدیک ترین سواحل وارنا به شما خواهد بود. تقریبا از هر نقطه شهر تنها با چند دقیقه پیاده روی خودتان را به این ساحل می توانید برسانید و از منظرههای فوق العاده و امکانات بی نظیر اطراف آن بهره ببرید. اطراف این ساحل امکاناتی نظیر هتل های مختلف، رستوران های لوکس و عالی، محوطه بازی بچه ها و … را پیدا خواهید کرد. اگر به وارنا سفر می کنید این ساحل جز نزدیک ترین و برترین ساحل هایی است که می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

ساحل راپونجی

ساحل راپونجی جز تمیزترین و خلوت ترین سواحل وارنا به شمار می رود. اگر در فصل تابستان به وارنا سفر نموده اید با دوستان و یا حتی خانواده خود می توانید به این ساحل بروید و از امکانات بی نظیری که دارد بهره ببرید و روز خوشی را سپری کنید. در این ساحل قسمت های اختصاصی و مجزایی برای شنا با خانواده در نظر گرفته شده است که انصافا ویژگی عالی و بی تکراری در وارنا است. شب هنگام نیز این ساحل تفریحات زیادی را در دل خود جای داده است و می توانید از ان ها اسفاده نموده و خاطرات بسیار خوبی را بسازید.

ساحل تراکاتا

فهرست سواحل وارنا بدون حضور این ساحل کامل نخواهد شد. این ساحل جز آن دسته از ساحل هایی است که خیلی شناخته شده نیست و جمعیت کمتری از گردشگران و مسافران به آن سر می زنند. باین دور افتادگی سبب شده است که این ساحل آرامش عجیبی را به شما منتقل کند. از آن دست آرامش هایی که شاید دوست نداشته باشید به راحتیاز آن دل بکنید. محیط بکر این ساحل باعث شده است که امکانات زیادی را دور و اطراف خود مشاهده نکنید پس بهتر است زمانی که قصد بازدید از این ساحل را می کنید با خودتان تمام وسایلی که ممکن است لازمتان بشود را ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2148

به "برترین سواحل وارنا در بلغارستان (تور بلغارستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل وارنا در بلغارستان (تور بلغارستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید