به سه دلیل در نشست هم اندیشی والیبال شرکت نکردم

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران جلسه هم اندیشی نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال روز دوشنبه گذشته برگزار گردید و در نهایت تیم ها با برگزاری متمرکز دور رفت و اجرای روش VNL در دور برگشت موافقت کردند. تیم خاتم اردکان تنها تیمی بود که در این نشست نماینده ای نداشت.

به سه دلیل در نشست هم اندیشی والیبال شرکت نکردم

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم خاتم در مصاحبه با خبرنگاران درباره عدم حضورش در این نشست گفت: به سه دلیل در نشست هم اندیشی حاضر نشدم. دلیل نخست این بود که پیشنهاد خود را به شکل مکتوب به فدراسیون والیبال ارسال نموده بودیم و نظرمان را درباره نحوه برگزاری مسابقات ارجاع دادیم.

وی اعلام کرد: دلیل دوم این بود با توجه به شرایط کنونی جامعه و موج سوم کرونا انجام سفرها و اجتماعات ریسک بیماری را افزایش می دهد. بنابراین سعی کردیم از این سفر صرفنظر و پروتکل بهداشتی مبارزه با کرونا را رعایت کنیم. دلیل سوم نیز این بو که چون رئیس فدراسیون در نشست حضور داشت به او اختیار تام داده بودیم هر تصمیمی که صلاح می داند بگیرد و آن تصمیم مورد تأیید من و باشگاه هم خواهد بود!

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در ادامه راجع به تصمیمات اتخاذ شده در نشست، گفت: با توجه به اینکه راجع به تمام فرمول ها و شرایط برگزاری رقابت تمام دوستان حاضر در جلسه فرصت کافی برای بحث و گفتگو را داشتند تصمیم مناسبی گرفته شد همین که مسابقات تعطیل نشد از مسئولان فدراسیون تشکر و قدردانی می کنم.

نفرزاده در انتها تاکید نمود: راجع به مطالب مطرح شده بین دوستان در جلسه اختلاف نظرهایی وجود داشت و در نهایت فدراسیون رأی اکثریت افراد را پذیرفت و ما نیز موظفیم به این رأی احترام بگذاریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1303

به "به سه دلیل در نشست هم اندیشی والیبال شرکت نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به سه دلیل در نشست هم اندیشی والیبال شرکت نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید