ترکیب استقلال برابر الدحیل: شجاعیان به جای صیادمنش

به گزارش مجله جاودان، ترکیب استقلال برابر الدحیل: شجاعیان به جای صیادمنش

ترکیب استقلال برابر الدحیل: شجاعیان به جای صیادمنش

سرمربی استقلال ترکیب تیم خود را برای اولین دیدار آسیایی مقابل الدحیل خود معین کرد. استقلال امروز از ساعت 18:45 فصل جدید در دوحه میهمان الدحیل، یکی از بهترین تیم های غرب آسیاست.

مهدی رحمتی بعد از یک جلسه استراحت امروز در درون دروازه استقلال قرار می گیرد و با بازوبند کاپیتانی برای ارتقا کلین شیت های آسیایی خود خواهد جنگید.

استقلال در مرکز خط دفاع زوج پیروز و آماده ای در اختیار دارد؛ منتظری و دانشگر در هفته های اخیر در مرکز دفاع عملکرد خوبی داشتند و یاری کردند تا آبی ها همچنان مدعی کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ باشند. در دو سمت خط دفاعی سهرابیان و غفوری بازی می نمایند.

در دومین غیبت متوالی روزبه چشمی، نورافکن در پست هافبک دفاعی بازی می نماید و پاتوسی و فرشید باقری نیز دو هافبکی خواهند بود که جلوتر از او و با توضیح وظایفی متفاوت به میدان می روند.

شفر به جای صیادمنش مصدوم در پست بال راست داریوش شجاعیان را انتخاب نموده است تا اسماعیلی در سمت چپ خط حمله حضور داشته باشد و منشا نیز مهاجم فیکس تیم شفر خواهد بود.

استقلال روی نیمکت مهره هایی مانند مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، میثم تیموری، محسن کریمی و ایسما را در اختیار دارد که می توانند به تیم شفر در جریان مسابقه یاری نمایند.

ترکیب استقلال برابر الدحیل: مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 173

به "ترکیب استقلال برابر الدحیل: شجاعیان به جای صیادمنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب استقلال برابر الدحیل: شجاعیان به جای صیادمنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید