خبرنگاران سرمربی ماشین سازی تبریز: تیم داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود

به گزارش مجله جاودان، اصفهان-خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیم داوری در نتیجه ملاقات مقابل ذوب آهن اصفهان تاثیرگذار بود که به شکست تیم ما انجامید.

خبرنگاران سرمربی ماشین سازی تبریز: تیم داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی پاشازاده، شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری مجازی اضافه کرد: در ملاقات امروز، نداشتن تمرکز تیم داوری تاثیرگذار بود و باعث شد فرایند بازی بخوبی پیش نرود و تیم ما شکست بخورد.

وی با بیان اینکه داور بازی در زمان تعویض ها به ضرر ما عمل کرد، گفت: البته مقصر باخت من هستم، با دست خالی و جوانان، بازی می کنیم و باید بتوانیم از حداقل های خود بهره ببریم.

پاشازاده گفت: با گلی که دریافت کردیم تمرکز تیمی ما به هم ریخت و بازیکنان ما، اشتباهات فردی زیادی در خط دفاع داشتند.

وی با بیان اینکه امروز بازی خوبی را شاهد نبودیم، اضافه کرد: گل هایی که تیم ما خورد، بدلیل اشتباهات فردی بازیکنان بود.

وی با اشاره به اینکه تیم ما با شرایطی که دارد قبل از بازی بازنده است، اضافه کرد: تیم ماشین سازی از نظر بازیکن ثبات ندارد و با دست خالی، مسابقاتش را برگزار می نماید.

سرمربی ماشین سازی تبریز با بیان مسائل معتنابه گربیانگیر تیمش تاکید نمود: کسی به این تیم توجهی ندارد، در حالی که ماشین سازی از قدمت خوبی برخوردار بوده و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی نموده است و باید به داد این تیم رسید.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از هفته هفدهم در دور برگشت، ملاقات تیم های فوتبال ذوب آهن و ماشین سازی تبریز از ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز در استادیوم فولادشهر اصفهان به قضاوت روح الله شریفی برگزار گردید و در انتها تیم میزبان توانست با نتیجه 2 بر صفر، میهمان تبریزی خود را شکست دهد.

ذوب آهن با این نتیجه نخستین پیروزی خود را با مربی جدیدش کسب کرد.

با این نتیجه ذوب آهن با 14 امتیاز در صندلی چهاردهم و ماشین سازی تبریز با 9 امتیاز در صندلی شانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1536

به "خبرنگاران سرمربی ماشین سازی تبریز: تیم داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ماشین سازی تبریز: تیم داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید