برای سومین قهرمانی دست به کار شدیم، در تاجیکستان آسیب دیدم

به گزارش مجله جاودان، فرهاد فخیم در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتسال مس و قهرمانی این تیم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر گفت: جا دارد یک بار دیگر این قهرمانی را به مردم آذربایجان، کارمندان صنایع مس و مردم خوب تبریز و ورزقان تبریک بگویم. تبریک دوم من به کادر فنی مس به ویژه حمید بی غم است که خیلی در این تیم زحمت کشید و به بنده یاری زیادی داشت. همچنین از آقای تقی پور سرمربی تیم مس ممنون هستم که در این سال سخت توانست تیم را به قهرمانی لیگ برتر برساند.

برای سومین قهرمانی دست به کار شدیم، در تاجیکستان آسیب دیدم

وی اضافه نمود: سال سختی را پشت سر گذاشتیم چرا که لیگ برتر برای اولین بار به صورت پلی آف برگزار می شد. تیم ما با برنامه جلو آمد و توانستیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

بازیکن تیم مس سونگون یادآور شد: تیم گیتی پسند هم زحمت زیادی کشید اما فکر می کنم زحمتی که بازیکنان ما کشیدند بیشتر بود. بازیکنان ما با تعصب بازی کردند و نشان دادند تشنه قهرمانی هستند.

فخیم در مورد بهترین و بدترین خاطره اش از لیگ برتر تاکید نمود: بهترین خاطره ام قهرمانی در لیگ و آسیا بود و بدترین خاطره ام محرومیت هایی بود که برایم عجیب بود. به عنوان مثال در بازی با گیتی پسند من و مهدی جاوید جر و بحث کوچکی داشتیم اما به یکدیگر بی احترامی نکردیم. در خاتمه آن بازی من را شش جلسه محروم کردند.

وی درباره برنامه تیم مس برای فصل آینده و اینکه آیا این تیم هم همانند سایر باشگاه ها برنامه ای ندارد؟ گفت: اتفاقاً مسئولان باشگاه مس خیلی زود دست به کار شدند. قرارداد من با مس برای یک سال تمدید شده و به تدریج قرارداد سایر بازیکنان هم تمدید خواهد شد. هدف ما کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ ایران و دفاع از عنوان قهرمانی در جام باشگاه های آسیاست. برنامه ریزی خوبی داریم و ان شا الله فصل آینده هم پیروز باشیم.

بازیکن مس در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه به تعهدات اقتصادی اش در قبال بازیکنان عمل نموده است؟ گفت: بله، باشگاه پاداش و قراردادهای فصل گذشته را پرداخت نموده است، حتی مدیرعامل باشگاه قول پرداخت یک حواله اتومبیل را به بازیکنان داده است که امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد. باشگاه با من هم برای فصل آینده مشورت هایی نموده است من دنبال منافع تیم هستم نه منافع خودم و تا جایی که بتوانم به مس یاری می کنم. فکر می کنم اسکلت تیم برای فصل آینده حفظ گردد.

فخیم در ادامه صحبت هایش با خبرنگاران درباره حضورش در تیم سیپار تاجیکستان و بازی در این تیم در تعطیلات نوروز اظهار داشت: مسئولان تیم سیپار ما را در مسابقات آسیایی دیده بودند و برای اولین بار در نوروز جامی را برگزار کردند. حدود یک هفته به همراه سنگ سفیدی، عروجی، هاشم زاده و حمید احمدی به تیم سیپار رفتیم، متأسفانه در یکی از بازی ها پشت پایم کشیده شد و چند بازی آخر را به دلیل مصدومیت از دست دادم. فشار بازی ها در اینجا بالا بود و تیم ها هر روز مسابقه داشتند.

بازیکن مس ادامه داد: تیم های خوبی در این جام حضور داشتند از جمله بنیادکار ازبکستان و تیم دوم این کشور. در بازی آخر با نتیجه 4 بر 3 از حریف پیش بودیم ولی سنگ سفیدی اخراج شد و حدود 15 دقیقه بدون این بازیکن بازی کردیم و در نهایت 8 بر 4 شکست خوردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 185

به "برای سومین قهرمانی دست به کار شدیم، در تاجیکستان آسیب دیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سومین قهرمانی دست به کار شدیم، در تاجیکستان آسیب دیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید