خدمات ویژه در هواپیمایی های اختصاصی چه هستند؟

به گزارش مجله جاودان، سفر هوایی معمولا انتخاب اول افراد است اما بعضی از افراد به علت توان اقتصادی بالا یا تعداد زیاد سفر، در پی خدمات ویژه و خاص در هواپیما هستند. بعضی از دیوانه وارترین خدمات هواپیمایی های اختصاصی و ممتاز را آنالیز می کنیم.

خدمات ویژه در هواپیمایی های اختصاصی چه هستند؟

ورودی در لانژ مخصوص، بلیط هواپیما ارتقا یافته به کلاس بیزینس و اولویت در سوار شدن به هواپیما از خدماتی هستند که هواپیمایی ها به بعضی از مشتریان مشهور یا قدرت مند خود می دهند. اما برای مسافرانی که اندازه سفرشان با یک هواپیمایی بسیار زیاد است یا توان اقتصادی بالایی دارند، بعضی از هواپیمایی ها خدماتی را ارائه می نمایند که طبقه کارگر و کارمند فقط می تواند آن را در رویاهای خود ببیند. در اینجا بعضی از این خدمات عجیب و گیج نماینده را آنالیز می کنیم.

1. با جت خصوصی پرواز کنید!

وقتی دلتا گفت که بعضی از مسافران با وفایش با پرداخت مبلغ ناچیزی بیشتر (بین 1 میلیون تا 2.6 میلیون تومان!) می توانند به جای بلیط تجاری، در یکی از جت های اختصاصی شرکت با حداکثر 12 یا 24 مسافر پرواز نمایند، سر و صدای زیادی به پا شد. این مسافرین خوش شانس به وسیله ایمیلی از طرف هواپیمایی دلتا از این امکان برای خود آگاه می شوند.

2. با پورشه به هواپیما برسید!

اعضای برنامه فوق خاص هواپیمایی یونایتد می توانند جهت بین دو پروازشان را با یک مرسدس شرکت طی نمایند. بعلاوه اعضای سرویس دلتا 360 هواپیمایی دلتا که فقط باید برای عضویت در آن دعوت شوید، این جهت را به وسیله یک دستگاه پورشه طی می نمایند که دم در هواپیما منتظرشان است. البته این سرویس فقط در بعضی از فرود گاه های خاص در دسترس است.

3. یک اتومبیل را منتظر خود داشته باشید!

چرا باید هواپیمایی ها شما را فقط از فرودگاه به فرودگاه برسانند؟ هواپیمایی امارات یک رنج روور با راننده را برای اعضای خاص دعوت شده باشگاه ویژه اش تدارک دیده تا آن ها را از جلوی در خانه یا اقامتگاهشان سوار نموده و به هواپیما برساند. پس از سفر هم این مسافرین را به وسیله اتومبیلی مشابه از فرودگاه به خانه می رساند.

4. یک جت بزرگ را منتظر خود داشته باشید!

بر طبق ادعای وب سایت LoungeBuddy، هواپیمایی بریتیش ایرویز ممکن است تا 30 دقیقه پرواز را به تاخیر بی اندازد تا یکی از مسافرین ویژه و مهمش بتواند سوار گردد.

5. در حد ملاکان و لرد ها مورد توجه قرار گیرید!

چقدر جالب می شد اگر وقتی به فرودگاه می رسید پیش خدمتی در سطح کارلسون در سریال Downtown Abbey به پیشوازتان بیاید، کیف هایتان را بگیرید، شما را از بخش حراست رد نموده و در لانژ اختصاصی، در حالی که سایر خدمه با خوراکی مورد علاقه شما منتظرتان هستند، مستقر کند. خبر خوب این که بعضی از هواپیمایی های خاص این کار را انجام می دهند. البته اگر شما هم خاص باشید!

6. از لانژ مجلل سری لذت ببرید

اعضای لانژ Qantas Chairman افرادی نیستند که فقط زیاد سفر می نمایند، بلکه افراد تاثیرگذار و با فوذی هستند که به وسیله رییس هواپیمایی شخصا انتخاب شده اند. وقتی وارد این باشگاه شدید، می توانید از جهت در های شیشه ای مات گذشته، از کافه سلف سرویسی که همواره باز است و غذای مشکل پسندان که هر زمانی بخواهید سرو می گردد، لذت ببرید. اعضای لانژ مخصوص رییس هواپیمایی کانتاس می توانند از خدمات لانژ First class خود در هر زمانی لذت ببرند؛ حتی اگر در آن روز پروازی نداشته باشند.

7. حتی در زمانی که تمامی بلیط ها تمام شده اند بلیط دریافت نمایید.

گفته می گردد اگر شما عضو باشگاه خیلی خاص یک هواپیمایی باشید و پرواز شما تاخیر بخورد یا لغو گردد، حتی اگر پرواز بعدی پر باشد هواپیمایی بلیط یکی از مسافرین معمولی را باطل نموده و شما را سوار به هواپیما می نماید! این شایعه زمانی بیشتر قوت می گیرد که بدانید بعضی هواپیمایی ها کارمندانی دارند که وظیفه آن ها پیگیری جهت سفر مسافرین ویژه است تا اگر پرواز مسئله ای داشت، به صورت اتوماتیک برای آن ها بلیط در پرواز جایگزین بگیرند.

8. دوش بگیرید!

در زندگی عادی دوش گرفتن یک امتیاز خاص نیست. اما در ارتفاع 12٬000 متری چطور؟ این امکان فقط برای کسانی است که برای هر پرواز چندین میلیون تومان بیشتر هزینه می نمایند یا مسافرین خاصی که برای راضی کردنشان باید به آن ها هدیه ای ویژه داد. در بخش کلاس اول یا First class هواپیمای A380 هواپیمایی امارات حمام، سونا و جکوزی از مرمر و چوب گردو ساخته شده است، کف گرم شونده دارد و بر طبق گفته وبلاگ One Mile at a Time، این قدر لوازم بهداشتی در آن ها هشت که می توانید وارد بازار خرید و فروش محصولات بهداشتی باکیفیت شوید.

البته به دلایل تعیین، مسافرین خوش شانس این بخش نمی توانند هر چقدر که خواستند در آن بمانند و در زمان دوش گرفتن به خاطر محدودیت آب، فقط 5 دقیقه شیر آب کار می نماید.

9. دراز بکشید!

سوییت های مجلل فرست کلاس هواپیمایی ها همچون نمونه ای که در هواپیمایی سنگاپور داریم پس از معرفی حسابی سروصدا به پا کردند؛ چرا که می توانید جایگاه خود را تبدیل به تخت خواب نموده و در اتاق خصوصی خود مثل هتل ها استراحت کنید.

وب سایت One Mile at a Time شرح می دهد که شما مجبور نیستید برای گرفتن این سوییت ها در هواپیمایی سنگاپور 23٬000 دلار پرداخت کنید؛ چون اگر از مسافران وفادار و پرسفر این هواپیمایی باشید با توان اقتصادی کمی بالاتر از معمول می توانید پرواز در این سوییت ها را تجربه کنید.

10. یک کیف مجلل را به صورت هدیه به خانه ببرید

وقتی برادرم دبیرستانی بود با دوستش برای تماشا من با هواپیمایی آمریکن به پارسی آمدند. پسر ها حسابی به خاطر خوراکی بخش تجاری کیف نموده بودند و بزمشان با کیف ورنی که در آن مسواک، خمیر دندان و شانه بود، تکمیل شده بود.

اما آن هدیه به خوبی کیف بولگاری و کیت چرمی که هواپیمایی امارات به مسافرین بخش تجاری هدیه می دهد، نیست. این کیف حامل لوسین بولگاری و حتی یک جفت پیژامه است. مسافرین بانو بعلاوه در کیتشان یک ادکلن بولگاری نیز دریافت می نمایند.

برای مقایسه قیمت بلیط هواپیما، می توانید به بخش جست وجوی پرواز خبرنگاران رفته و مناسب ترین بلیط هواپیما خود را با کمترین هزینه از فروشنده های معتبر بلیط تهیه کنید.

منبع: کجارو / aviationrepublic.com
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2027

به "خدمات ویژه در هواپیمایی های اختصاصی چه هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات ویژه در هواپیمایی های اختصاصی چه هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید